Opprop 28. februar

Nildro

Glad i forumet
Siste dagen i februar, og her er jeg - i snøvær..... Trodde at når en flytta til sørlandet så skulle våren komme tidlig... [8|]

Våknet av rier i dag. De er der fortsatt - men er ikke veldig vonde og heller ikke så lange, så jeg avventer situasjonen.... de gir seg nok, tenker jeg [;)]

hei ja... er nok her i dag og gitt... mens termin i morgen og ul termin på fre.. [&:]

Hei .  Henger med enda jeg og . Fortsatt mye falske tegn på natta men gir seg når det nærmer seg morgen . Ha en fin dag inne i dette snøværet[:)]

Her er jeg. Har time hos jordmor idag. Håper det blir siste....

jeg er her enda.. skal til jordmor nå i dag, spent på hva hun sier..[8|] [;)]
vil ha baby ut nå....

Her er jeg... føler at det er noe på gang men..
Har mens termin i morra så håpe håpe[:)]

møkkanatt med lite søvn og vond mage!!!!.går rundt med vond rygg og mensmurringer nå og føler meg ganske kvalm...blæhhhhhh....nei,i dag blir det sofadag kjenner jeg..

Er her ennå jeg også... Drittnatt og drittmorning med vondt og trøtt og lei og vann og kvalm og ikke uthvilt i det hele tatt... Åååå.. lei av å vente nå.. [:(]

E åsså hær... typisk min flaks så blir æ væll hær en mnd ti rægne æ me...[&:]

Jeg er også her. NEKTER å gå ut nå som dette jævla snøværet har kommet, så om h#n vil ut i dag, så kniper jeg igjen.
[:D]

Heihei!

Er her ja... ei uke og en dag til termin!!! Men blir her vel lengre enn det tipper jeg... [:@]
Tror jeg skal bake pizzahorn idag - så har vi middagen i samme slengen! [:D]
Ha en fin dag alle sammen.. her er det nyyydelig vintervær med sol og blå himmel! Og ett hvitt teppe ute.. Men jeg går ikke tur alene før lege eller jm bekrefter at den lille har festa seg..

Dette er humøret mitt i dag grunnet snø og en h******* vind ute! Så her sitter jeg, skal til jordmor i kveld, så kanskje blir humøret LITT bedre når jeg får høre babyen min....

ER her jeg også..... [8D]
Lillemolla hvor lenge har du gått med vond rygg og mensmurringer,...????
Har selv gått i to dager nå, og håper no virkelig ikke at jeg skal gå i 3 uker til med det....

Er her enda jeg, ble en tur på fødeavd. på meg i går da.. Jordmor trodde jeg lak fostervann..Men gjorde ikke det [8|] 
Fikk tatt både ctg og ul.. Var gøy å se babyn igjen [:)] 
Baby`n min har festa seg, og ligger godt ned i bekkenet, så da er det bare å vente..og vente..og vente..og vente litt til...

Her er jeg[8|] Kan ikke noe skje snart nå!!!!

ja er her[:@]jeg vil ikke men...MEN I MORGEN ER DET EN BEGYNNELSE PÅ RIKTIG MÅN FOR OSS ALLE MARS....VI HÅPER PÅ MANGE BABYER I NATT OG I MORGEN OG RETSEN AV MÅN.......lykke til alle sammen[;)]

ORIGINAL: mero

ja er her[:@]jeg vil ikke men...MEN I MORGEN ER DET EN BEGYNNELSE PÅ RIKTIG MÅN FOR OSS ALLE MARS....VI HÅPER PÅ MANGE BABYER I NATT OG I MORGEN OG RETSEN AV MÅN.......lykke til alle sammen[;)]

Blir spennende å se hvem som blir første "ordentlige" marsmamma da... hehehe

Hvordan er formen din da Mero?

*rekke opp en hand*

for et vær......snør snart inne.. *dytte*

ORIGINAL: sessi

ER her jeg også..... [8D]
Lillemolla hvor lenge har du gått med vond rygg og mensmurringer,...????
Har selv gått i to dager nå, og håper no virkelig ikke at jeg skal gå i 3 uker til med det....

det er litt sånn på og av..har hatt det de siste dagene,men har har også hatt det i små perioder i ukene før.føler at magen min siger lenger og lenger ned for hver dag jeg....[8|]

Back
Topp