Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg var like positiv som du. Meen er sååå utålmodig. Kanskje det blir skuddårsbaby på deg nå?Dag 9 på overtid... Tror det har skjedd litt modning da, hadde mye menssmerter i går i tillegg til at jeg tror slimproppen gikk. Skjedde ikke noe mer da. Men det er greit. Blir satt igang på tirsdag.
Hadde noen dager jeg virkelig ikke var tålmodig. Hata hele verden, ville ikke ha baby mer.Skulle ønske jeg var like positiv som du. Meen er sååå utålmodig. Kanskje det blir skuddårsbaby på deg nå?![]()
Så bra at du har innfunnet deg i situasjonen. Tror du har helt rett i at man blir litt roligere hvis man får se at mini har det bra i magenHadde noen dager jeg virkelig ikke var tålmodig. Hata hele verden, ville ikke ha baby mer.men fikk det ut, innså at det er faktisk ingenting jeg kan gjøre, så da kan man faktisk liksågodt gjøre det beste utav det... Kommer iallefall ikke raskere av at jeg er anspent, deprimert og tung til sinns. Var jo på overtidskontroll og og så at lillebror har det som plomma i egget. Han viste mange trivselstegn, type bevegelser og slikt som de ofte ikke har, men som tyder på at de har det veldig bra. Og fikk dato, tid og fremgangsmåte på igangsetting. Så det hjalp også litt, etter jeg fikk svelgt skuffelsen på at det er mulig det blir marsbaby.
Skuddårsbaby kan godt være! Hadde ikke blitt overraska, for da går det troll i ord.vi har fleipa mye om det. Hvordan er formen din?
Det skjønner jeg at du gjør4 dag på overtid her og veldig utålmodig!Har nå vært på sykehuset i 1 uke i påvente av at det skal starte.. Savner hjem
![]()
Hjelper godt når man får lufta seg litt.Så bra at du har innfunnet deg i situasjonen. Tror du har helt rett i at man blir litt roligere hvis man får se at mini har det bra i magenså hvis han ikke kommer snart, så gleder jeg meg til ul på tirsdag å en plan videre
Ksnskje det blir skuddårsbarn på oss begge, ellers så blir det fort en Marsbaby
Hvordan går det? Kjent noe mer?
Her har formen vært mye bedre i dag. Det er rett å slett psyken min det går på. Fysisk er jeg i slaget. I går var alt i dass, i dag er humøret mye bedre. Vært på laaaang skogstur med hundene og mannen i mitt liv. Da kan man ikke klage![]()

Ja, jeg ble jo satt igang sist og, pga vannavgang uten rier... Så har nok fått det for meg at kroppen min klarer ikke starte opp rier av seg selv. Igangsettingen gikk veldig fint sist da. Fikk to modningspiller, og gikk 3t og 45 min fra første registrerte rie til hun var ute. 30 minutter fra 5 cm til full åpning. Så er ikke redd for å bli satt igang, selv om det er noen år siden. Men tror kroppen min trenger et ekstra dytt.Ja, ikke sant. Bare å "kose" seg med murring og modning fram til tirsdag nå, så går det nok som smurt når det først graker løs![]()
Jeg har også en følelse på at jeg må få hjelp til å få ut mini. Har ingen forutsetning for å si det, men bare tror det. Da blir det isåfall kanskje ikke før på fredagut kommer han nok til slutt uansett
Ønsker deg en fantastisk fødsel uansett når det skjer, det fortjener du med den positive holdninga di å etter såååå lang ventetid![]()
Åååå. Så godt å høre om en "normal" igangsetting. Har bare hørt skrekkhistorier som folk har tredd nedover hode på meg, særlig no når jeg går over tidenJa, jeg ble jo satt igang sist og, pga vannavgang uten rier... Så har nok fått det for meg at kroppen min klarer ikke starte opp rier av seg selv. Igangsettingen gikk veldig fint sist da. Fikk to modningspiller, og gikk 3t og 45 min fra første registrerte rie til hun var ute. 30 minutter fra 5 cm til full åpning. Så er ikke redd for å bli satt igang, selv om det er noen år siden. Men tror kroppen min trenger et ekstra dytt.
Når har du overtidskontroll?
Takk for det, like så.vi får følge hverandre, er jammen ikke mange igjen her nå.
![]()
Jeg syns selv det var en drømmefødsel, selv om det var intenst. Men så har jeg alltid vært en skippertaksperson. Så akkurat igangsettingen bekymrer jeg meg ingenting for faktisk! Vet jeg kan få en helt annen opplevelse denne gang, men isåfall så blir det ikke bedre av å bekymre meg for det på forhånd. Det blir som det blir, og som regel går det godt. Så da forholder jeg meg til det.Åååå. Så godt å høre om en "normal" igangsetting. Har bare hørt skrekkhistorier som folk har tredd nedover hode på meg, særlig no når jeg går over tidenSå "igangsetting" har desverre blitt et fryktet ord
Skal ringe og avtale tid i morgen, i følge jm skulle jeg få time på tirsdag. Gleder meg til å se mini igjen på ul ivertfall. Så får vi se hva planen blir videre![]()
Ja vi får følge hverandres utvikling, spennende å følge deg, å høre når ting skjer. Så du må holde meg oppdatert![]()
![]()
Tusen takk for detLykke til jenter!Her er lille trollet 4 uker i morgen allerede!
![]()
Helt sant. Bra innstillingJeg syns selv det var en drømmefødsel, selv om det var intenst. Men så har jeg alltid vært en skippertaksperson. Så akkurat igangsettingen bekymrer jeg meg ingenting for faktisk! Vet jeg kan få en helt annen opplevelse denne gang, men isåfall så blir det ikke bedre av å bekymre meg for det på forhånd. Det blir som det blir, og som regel går det godt. Så da forholder jeg meg til det.
Åh, så spennende! Du må si ifra når du har fått time!
Haha, ja, noen fordeler er det med å være fashionably late.Helt sant. Bra innstillingDet blir faktisk som det blir. Man blir i allefall lei nok til å bli motivert for fødsel. Jeg hadde kanskje den klassiske fødselsangsten litt tidligere i svangerskapet, som har gått over nå så å si. Bare litt redd for det "ukjente". Nå er jeg ivertfall supermotivert for å presse ut mini
![]()
Det skjønner jeg at du gjørvil ikke sette deg i gang ennå?