Opprop 28 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Linka ( 04 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* Tut ( 12 januar )**

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Kanel ( 18 januar )*****

* Chill24 ( 20 januar )

* Terese ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Skytte76 ( 25 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

* Hellicat ( 27 januar )

Dagens sitat :

Våren er vakker for den som lenge har hatt vinter.

Bjørnstjerne Bjørnson

Har født :

Hanne79 ( 24.11.05 )

Siric ( 29.11.05 )

Storm ( 17.12.05 )

Grete71 ( 21.12.05 )

Lena28 ( 22.12.05 )

Henger i enda. Var hos jordmor idag og alt var bra. Håper alt er bra med dere.
Klem

Henger med enda jeg og håper på det beste til over nyttår[:D]

Jeg er her ennå... Gleder meg til å bli ferdig..

Ingenting nytt her i nord!

Jeg er her også!! Virker som om babyen skal komme ut navlen i dag..
Prøver å finne ut hvor hodet er nå, men han turner så mye rundt at jeg skjønner ikke hvor han ligger.

Linka, hva er det egentlig du har bilde av??

ORIGINAL: snart2
Linka, hva er det egentlig du har bilde av??

Linka har et 3d ultralyd-bilde av ansiktet til gutten sin[:)]

Jepp, det er et bilde av gullet i magen da jeg var 30 uker på vei. Hvis du ser godt etter ser du nesa og øyet og munnen.
Klem

Ja nå ser jeg det. Så utrolig at det går an!! Måtte studere litt men så det faktisk før du sa noe

her er jeg. Var hos jordmor i dag alt fint med baby, hadde ikke festet seg enda.

Er her fremdeles etter nok en natt med falske rier. Kom blod igjen i går kveld for 3. dag på rad og vi ringte føden. Jordmoren mente det var livmorhalsen som holdt på å åpne seg. Spurte om jeg hadde hatt noe som lignet rier de siste dagene og det har jeg. Senere på natten fikk jeg et par "rier" som iallefal ikke var kynnere! den ene varte flere minutter og var kjempevond, men resten av natten ble de svakere og var som konstante murringer. Nå er det tredje natten på rad at dette har skjedd siden slimproppen gikk med blod i, så det blir spennende å se hva som skjer i natt. Var overbevist en stund i natt om at fødselen hadde startet, men hun er tydeligvis fæl til å ombestemme seg. Fødte 14 dager før forrige gang så jeg har en mistanke om at noe snart skjer....!

hepp hepp. Hadde en forferdelig natt...følte at magen revna, men er oppegående igjen i dag;) Er bikkje kaldt her i trøndelagen...- 16 her nå...brrrr....så det er godt å sitte inne i sofaen;) Ha en fin fin kveld damer.

Jeg er her.. ikke flere kynnere, men det er bevegelse i magen og jeg bare venter...
er litt utålmodig, men vil helst vente over nyttår, ja [;)]

Er her i dag og...Hatt vondt i hodet i både går og i dag,men tror det er "etterdønningene" etter bihulebetennelsen. Er ikke noe sånn vondt så jeg føler det er noe galt,og lillemor der inne hikker og romsterer![;)] Så tror ho har det bra...Legen sa det var bra i går og så!

Her e æ og. E så spennandes å lese kordan går d m alle sammen, nu når vi står så nært terminen... Og man føler at alle bynner å ha samme symptomer... hih,hih,hiii.. Så artig ja...

Jeg er her jeg og [:D]

oppdatert igjen

Er her jeg også og blir nok her til termin, og gjerne 14 daga over.... Har en følelse at den lille er like sta og treg som mora... Så da er det nok go' tid før h*n kommer. Er lei men egoistisk og vil ha h*n ut nå, må bli litt større først[;)]

Still going strong....

Back
Topp