opprop 27 mai!!

x1xj.elise

Betatt av forumet
Nå tror jeg at jeg blir borte noen dager. Våknet kl 03.45 av en rie..hatt svak murring i går kveld. Og ettersom jeg er så heldig å ha født før tror jeg at jeg er i den passive delen av åpningsfasen...
har sterk menslignende sammentrekninger flere ganger i løpet av en halv time....Så det øker vel på når mormunnen er blitt mere åpen...'

Lykke til alle sammen....Heldig hvis jeg føder i dag...nemlig termindatoen min i dag!!

Klem fra J.elise

Nærmere info kommer fra dite...min sladrevenn!!

er her enda jeg også!!! var til undersøkelse i går på sjukhuset, har endelig fått åpning![:D] men det skulle pinadø bare mangle, 11 dagen over tida!!! hatt rier i går og i heile natt, så mulig dette er siste oppropet jeg svarer på!! lykke til alle sammen, og kryss fingrene for meg nå da:D [:)]

[:)]lykke til begge to,jeg er fremdeles like gravid...........

Lykke til j.elise og cerize håper dere får babyene deres i dag. Jeg sitter nå her.... Har litt vondt i ryggen men tviler på at det er noe...[:'(]

Er her enda jeg... 4 dager etter termin...

Har ofte menslignende smerter og endel kynnere, men det utvikler seg ikke til noe me virker det som...[:@]

Sover ikke om nettene lengre heller...

Skal på overtidskontroll fredag 2. juni, håper virkelig det skjer noe før da[&:] Har lyst på mai baby jeg..

Lykke til begge to, og seff alle dere andre som venter som meg.. Våknet opp av vondt i magen i natt, ble bare værre og værre og så ga det seg igjen,og magen ble knallhard... snakk om lureri..var sikker på at noe var på gang, men den gang ei..[:(] termin i morgen, så kanskje han velger å komme da.. hvertfall lov å håpe

Back
Topp