Opprop 27. februar

Lisee

Elsker forumet
Hei jenter! Nå må vi sette i gang dersom vi skal bli februarmammaer!!![:D] 

#Skytte73 (16 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Neleh (23 februar)

# Louis2 (25 februar)

# Mon82 (28 februar) ***
**

Ja, nå ser det jammen ut som vi blir marsmammaer gitt....
Jeg er her i alle fall, formen er akkuratt som før. Ingen tegn til noe som helst. 8. overtidsdagen i dag[:o]

Vi får speede opp tempoet nå[;)]

Blir nok mars ja... uff... ikke at det er noe galt m mars mnd, MEN er litt lei nå... Å fy som jeg legger på meg nå... Symfysemålet går jo bare rett opp, hva skal jeg gjøre?? Blir sikkert den pluggen som skal ut... Men det er jo bare 4. overtidsdagen min da. Kan vel gå en 10-12 dager til... HJELP!!!!

ORIGINAL: Lisee

Hei jenter! Nå må vi sette i gang dersom vi skal bli februarmammaer!!![:D] 

# Skytte73 (16 februar)
# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Neleh (23 februar)

# Louis2 (25 februar)

# Mon82 (28 februar) ***
**

Hei.
Det vart jo selvsagt helt feil at det skal komme opp et opprop ekstra, men jeg tenkte at jeg måtte snike meg inn på lista sjøl..Den som er mer datakyndig enn meg får sikkert endra det der...
Har vært til jordmora idag, og har fått en kontrolltime på sykehuset i morgen. [8|]

Ha en fortsatt fin dag!

Da har jeg fått deg med på orginallista[:D]
Så godt at det kom noen i tillegg, ikke bare disse vi kan slette[;)]
Velkommen hit og lykke til på overtidstimen i morgen!

Er her jeg å.... 6 overtidsdagen min.... Men i dag har vi store planer om å få igang noe her. Er sambos bursdag i morgen, og han påstår det eneste han ønsker seg er å få hilse på snuppa.[:)]
Og mamma reiser til england på onsdagen, blir jo verdens undergang om ikke snuppi har kommet så mormor får hilst på før ho reiser.[:D] Er egentlig ingen krise i mine øyne, for ho skal kun være borte 3 dager.
Men lei nå, så hadde jo vært veldig greit om ho kom i dag, eller morgen. 

har termin idag jeg. men d blir nok ingen februarbaby på meg heller. har ikke antydning til at noe skal skje en gang [:(]

*vil ha baby nå*

Back
Topp