Opprop 27 februar

Nate78

Betatt av forumet
Som dokker ser....Så e æ her enda.....Men e veldig sliten, hatt rier i hele dag, vært innom føden, og NO håpe æ at lille banet mitt kommer ut snart!![:'(][:'(][:'(]E sååååå lei!!

Jeg er også her!! Holder Nate med selskap.... Jeg vil ha ut bebisen nåååå[:@][:@][:@][:@] auuu!!!

Er her enda....men nå har jeg fått rier... det e æ sikker på....fy faen.... unnskyld ordbruken!!!
5 minutter i mellom hver...  og kjennes ut som hele underlivet vries som ei tue... kjennes ut som æ må både bomelom og tisse. men ikke mye som kommer ut.
.....altså om dette er falsk alarm!?!?   kan ho bare la vær å kom[8D][:@]
        lykke til til dere!!!
håper ikke det er falsk alarm denne gangen!

oi oi oi!!!! lykke til alle 3!!!! må oppdatere oss utover dagen hvis dere IKKE er reist på føden....Håper virkelig det er min tur snart..ingen rier her i gården, bare de vanlige kynnerene[:@]
6 dager til termin....

OI! Lykke te alle tre, sitt her å ruge fortsatt, uten tegn te nåkka anna, EmmaT ska holde dæ me selskap inn i mars æ[;)]

Jeg har også termin om lenge, så blir nok værende her en stund til jeg også... [:D][:)][:D]
LYKKE TIL DERE 3!!!!!!!

Spennende....

Lykke til til dere fødeklare [:)] Skulle ønske det var meg, men jeg har termin langt uti mars jeg og, så jeg får finne på noe gøy så jeg slipper å vente så fælt.... [;)]

LYKKE TIL ALLE TRE[;)]

Jeg har akkurat vært en tur hos jordmor og alt er bra med meg og den lille.
Har mens termin 1 mars og ul tremin 18 mars så hun bestilte overtids time på sykehuset for meg 10 mars. Så det er nok ikke så veldig lenge til....

Her er jeg! Blir med inn i mars jeg også tenker jeg! Men håper det ikke blir så veldig lenge over termin!

Tror jeg skal prøve meg på snømåking idag. Snø er det i alle fall nok av!!!!!

Lykke til til dere som har ting på gang [;)]

Jeg er her enda, skal til jormor om 1 1/2 time, så da får vi se hva hun sier... [:)] 

Hei - er her jeg også!
Stadig murringer og mye kynnere, men ikke noe som tyder på noe nært forestående.
I dag skal jeg gjøre ferdig Jonathans babyalbum..... har limt inn til og med 3 måneder - nå er han 19 1/2 mnd.....[8|]

Og hvis jeg virkelig får ånden over meg, skal jeg bake boller.... [;)]

Lykke til dere tre som er i gang - for det er jeg sikker på at dere er!

æ e åsså hær å har på følelsn at h*n aldri har tenkt sæ ut, men men...

Jeg er også her, med store planer om å begynne på babyboka og bryllupsboka (2 år på etterskudd).

Er her fortsatt [;)]..

Fremdeles her.. Sååå utrolig lei..  [:'(] gleder meg til å få kroppen og ikke minst energien min tilbake! [:D] 

Jeg er her idag også.........hadde et tak i magen i satd som var så vondt at jeg begynnte og grine og hylte så høyt at min datter på 5 sa nå starter fødselen jeg må ringe pappa....hehe men det ga seg!!!!!men ellers så skal vi ha visning idag så i dag skal jeg rydde og vaske kansje det hjelper...idag skal jeg gjøre alt!!!!Vil ha hun ut nå!!!!!!![:D][:D][:D]Lykke til alle sammen..håper vi alle sitter snart på BV og chatter med babyene i armen...

Fortsatt her jeg også ..  er helt kapput men ingenting som tyder på at det er igang enda .    [:(]

Er her enda... ingen veer for min del.. men nå skal jeg ut å gå... hehe

Begynner å bli lei av å melde meg her hver dag jeg da[:'(] Vil heller melde meg på "født i **** " nå[:D]

MEN - 2 dager til termin, og 2 uker til overtidskontroll.... Er vel heller den jeg får se fram til tenker jeg[;)]

Back
Topp