Opprop 27. April

Er her etter nok en natt med rietelleren som bestevenn,var skikkelige tak i natt ,men i seks tiden dabbet de litt av i styrke og økt i intervaller igjen....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Krysser fingrene for at du er nestemann ut :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vannet har gått!!
Vi hadde sex i dag tidlig og fikk murring etterpå. Da kjæresten var på trening, trodde jeg at det kom ukontrollert urin. En time etterpå rant det ut. Ikke masse, men sikkert en el to deciliter. Så kom noe jeg tror var en ri (varte ca 3 min). Nå er det bare hardt og litt vond av og til. Nå pakker vi og er blanding av glade og spente:). Kan bli aprilbarn dette. Termin 8. Mai.

Lykke til!
Og til besnik også, håper det endelig skjer noe hos deg!

Er her, 5 dager til termin idag :) har drømt om fødsel de siste to nettene, ellers ingenting spesielt av tegn siden den fullmånenatta med masse vonde kynnere...

E her enda ja, 7 daga til termin og 3 daga til pappaen kjøme heim❤

Har grodd fast, kommer til å sitte her til juni!

Huff da, går det bra?

Ja går bra nå:-) Må ta sprøyter 2 ganger per døgn resten av svangerskapet + 6 uker.. Men baby har det fint! Høyt undertrykk også (105-115). Skal tilbake på mandag på kontroll. Er mulig det blir igangsetting om det ikke roer seg..

Krysser fingrene for at du er nestemann ut :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Håper iallefall det skjer SNART....

Lykke til!
Og til besnik også, håper det endelig skjer noe hos deg!
Håper det og,men er fortsatt ikke regelmessige,men de har økt litt i styrke,så håper de blir regelmessige snart:-)

Vannet har gått!!
Vi hadde sex i dag tidlig og fikk murring etterpå. Da kjæresten var på trening, trodde jeg at det kom ukontrollert urin. En time etterpå rant det ut. Ikke masse, men sikkert en el to deciliter. Så kom noe jeg tror var en ri (varte ca 3 min). Nå er det bare hardt og litt vond av og til. Nå pakker vi og er blanding av glade og spente:). Kan bli aprilbarn dette. Termin 8. Mai.
Masse masse lykke til:)

Ja går bra nå:-) Må ta sprøyter 2 ganger per døgn resten av svangerskapet + 6 uker.. Men baby har det fint! Høyt undertrykk også (105-115). Skal tilbake på mandag på kontroll. Er mulig det blir igangsetting om det ikke roer seg..
Godt de fant det ut:) og at de følger med:)

Vannet har gått!!
Så spennede at ting begynner å skje her inne :) masse lykke til, krysser fingrene for at du er godt igang nå :D

Håper det og,men er fortsatt ikke regelmessige,men de har økt litt i styrke,så håper de blir regelmessige snart:)

Krysser fingrene og håper det skjer noe mer hos deg snart :D

Jeg er her...

Venter en liten jente i mai <3

Lykke til 2BeMama! :)

Her rant det noe vått ut i liten mengde tidligere i dag, aner ikke hva det var men leser at det kan være tynn utflod (sorry detaljer), bortsett fra en del nedpress og litt tak i mage, rygg og lår av og til er det ikke mye action gitt :p

Back
Topp