Opprop 26. Mai! :-)

Kråkebolla

Med en liten kråkebolle i ovnen
Hei folkens!

Hvor mange er vi igjen nå med baby i magen? :-)

Her ligger fremdeles tulla godt inne i magehuset, og jeg kjenner ingen tegn til fødsel. Ikke at jeg vet hvordan en fødsel kjennes ut, men regner med at jeg vet hva det er når det skjer.. Hehe :-P 41+1 i dag, så 6 dager på overtid..

Hvordan er det med resten av dere? :-)

40+4 i dag... Venter og venter på at noe skal skje:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Termin i dag, og baby på innsiden :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan er formen deres? :-) Kjenner dere noe tegn til at ting kan være i ferd med å skje? Rielignende vondter, kynnere, mensmurringer.. Eller er det stille og rolig? :-)

Her er det bare litt nedpress, men ikke noe verre enn tidligere i svangerskapet, så kan vel si at det er rolig.. Hva med dere andre?

Er 40+5 i dag ennå baby i magen :/ begynner å bli utålmodig :( har en del kynnere å får en del vonde så jeg våkner på nettene men stopper opp ijen :(

Fikk nr 1 2 uker før termin så reknet ikke med overtid denne gangen hehe :)

40+6 i dag. Så går her å venter og venter. Er sliten,lei har vondt:( men får håpe vi får Prinsessa vår snart:)

Fikk førstemann 17 dager før termin, og andremann 11 dager før termin, å denne gangen går jeg veldig på overtid:( så er så sliten. Å ikke minst LEI av alle som maser hver dag om ikke oftere når lillesøster skal komme. Så overtid er noe dritt, jeg kan jo ikke selv bestemme når hun skal komme ut, så håper folk/venner/familie kan la vi være til hun er ute. Har sakt til Alle at vi skal si i fra når hun er ute!!

40+4 i dag. Var akkurat på kontroll hjå jm og alt såg fint ut :)
Formen er veldig fin! Skulle berre ynskja eg sov betre om natta :p
Går litt turar, solar meg og les bøker i det fina veret :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er ikke på termin ennå (39+5) og formen er upåklagelig. Har noen vondter en gang i blant, men ingen tegn på forestående fødsel. Proppen går etappevis, så nytter ikke legge noe vekt på det heller. Sterke og regelmessig kynnere har jeg hatt i mange måneder, men de to siste dagene har det roet seg. Nyyyter livet som tobarnsmor enn så lenge, snuppa er superaktiv og må jo ha det bra. Kjenner omtrent alle konturene av kroppen hennes nå da :)

40 + 6 idag, 3 dager over termin.
Vannet gikk i natt, så her går vi og venter på rier. Dem kommer og går uregelmessig, men begynner å stabilisere seg litt mer nå. Så håper på baby idag eller imorra. ;-)

Termin i går, men ingen tegn til at han vil ut. Har hatt litt svake murringer den siste uken, men det er det. Prøver å nyte dagene i sola, men er såååå klar nå.

40+5 i dag. 3 dager på overtid. Formen fin :) . Har ikkje nedpress eller noe. Dagene blir ganske like med masse avslapping og kos. kjenner eg nesten har lyst å gå til fredag så eg får ultralyd på overtidskontrollen. Hadde vert kjekt å se sånn ca hvor stor han er blitt:) men er vel ikkje opp til meg så vi får se :)

40 uker i dag.. Så er her enda jeg også ..

Lykka til til dere på overtid. Neste gang eg blir gravid skal konsentrere meg for 2 uker mer. Bedre når det skjer som en positiv overraskelse enn å våkne skuffet hver dag i 13 dager...:)

Overtidskontroll i dag. Lurer på hvor stor de måler babissen til å være. For jentungen var 4480g på termin (ble hentet ut med ks) og nå er jeg 3 dager OVER det.. Vanlig at nr 2 er litt større, og hvis det er gutt så kan han være større grunnet det også. Og jeg har ingen anelse om hvilket kjønn det er.. Kjenner jeg gruer meg litt..

Overtidskontroll i dag. Lurer på hvor stor de måler babissen til å være. For jentungen var 4480g på termin (ble hentet ut med ks) og nå er jeg 3 dager OVER det.. Vanlig at nr 2 er litt større, og hvis det er gutt så kan han være større grunnet det også. Og jeg har ingen anelse om hvilket kjønn det er.. Kjenner jeg gruer meg litt..

Huff ja, da skjønner jeg du gruer deg litt.. Er en uke siden terminen min i dag, har ikke tenkt så mye på dette med størrelse, men håper jo man slipper en alt for stor baby selv om man går over tiden! :-) Masse lykke til på kontroll i dag!

Jeg føler meg helt sår i magen. Gjør skikkelig vondt og gå, ligge, og snu seg. I tillegg til bekkenet :p Noen andre som føler på denne sårheten?

Jeg føler meg helt sår i magen. Gjør skikkelig vondt og gå, ligge, og snu seg. I tillegg til bekkenet :p Noen andre som føler på denne sårheten?

Huffda :-( Høres ikke godt ut!! Kjenner meg ikke igjen i det du beskriver dog.. Er du bekymret så ring føden og hør, mye bedre å ha ringt enn at det er noe som ikke er som det skal <3

Huffda :-( Høres ikke godt ut!! Kjenner meg ikke igjen i det du beskriver dog.. Er du bekymret så ring føden og hør, mye bedre å ha ringt enn at det er noe som ikke er som det skal <3
Nei.. Er faktisk utrolig kjipt å ha så vondt :p Er ikke så veldig utholdmodig selvom Terminen var i går, bare lyst til å grine pga vondheten. Er sikkert bare babyen som ligger og trykker på noe.

Back
Topp