Opprop 26 februar.

Nate78

Betatt av forumet
E her enda, men nå e d ca 15 min mellom riene[:D], så hvem vet kor lenge æ blir her..........hehe.............Men d kan jo desverre stoppe igjen[:'(]

Hei, hei.
Er her enda jeg også.... 40 timer ca....my ass!!!! her er d ikke mye tegn på fødselsrier.... )((/&%¤#""![:@][:@][:@]
Men har en halsbrann uten lika...endte opp med å spy! YHAK!!!!!
HATER Å SPY!!!
Men kan jo ikke sitte her i flere dager.... noe må skje nå... enn å lure meg sånn da[:'(] 
Blir ikke klok!?! og ikke si ......hun kommer når hun er klar...eller... du må bare vær tålmodig, du har enda ei uke igjen!!! VET D SÅ GODT!
mye har jo starta allerede, så hun kan ikke stoppe opp nå!!! LUREMUS!!!!

sORRY!!! måtte bare få ut litt frustrasjon her!!!!

go morn allesammen.har sovet som en stein i natt.DET er lenge siden sist..Lykke til Nate hvis ting skulle skje i dag!!!
1 uke til termin..

Ha en fin søndag! [:)]

Still here..
Nå har magen sunket VELDIG.. Henger nesten mellom bena [;)].
Håper det kan være et tegn på at det ikke er lenge igjen.
Ellers skal jeg lage fastelavens-boller og bare kose meg idag [:D]

Vi er her!
I strålende solskinn. Har sendt mannen og Jonathan i dyreparken, så nå skal jeg gå og prøve å sove litt. Hatt en urolig natt. [&:] Det er akkurat som knøttet har ligget og spent kneet ut på samme sted hele natta - er helt øm... [8|]

Lykke til - både Nate og bips!

jepp er her enda..  skal ut å gå meg en tur snart[;)]
hadde en del korsrygg vondti går, men jammen at de er borte nå...[8|] typisk..

Jeg er fortsatt her...holder på å flytte blæ..

Jeg er også her fremdeles. Skal ikke ut og gå, det prøvde jeg i går og da angra jeg som en liten hun altså.
Tror jeg har fått bekkenløsning!!!! Stakkars de som har det HELE svangerskapet. My god!!!

nam.nam..... Laget deilige fastelavensboller....
Ha en fin dag alle sammen... [:D]

Jeg er her enda jeg også! Har fremdeles kraftige menssmerter som varer skikkelig lenge, men de kommer SÅÅ uregelmessig at det er ingen vits i å ringe jordmor.. Får vente å se litt..

Er her ennå... Kommet litt snø og er masse sol i bergen nå! kjempelyst å stå på ski.. menne... må nok vente.. hehe..
ha en fin fin dag alle sammen. [:D] 

[:@][:@][:'(][:'(][&o][&o][:(][:(]ja er her...ikke noe baby ut her i dag

Er her jeg og! Har sovet kjempegodt i natt [:D], og har gått en tur i det fine været nå. Hvem skulle tro at jeg hadde vondt i korsryggen og jevn murring i går kveld? Borte.... [8|] 

HALLO!!! Nå må dere pent stille dere i kø her, min menstermin er på onsdag, så jeg krever å føde som nestemann her[:D] Jeg får lov til å følge menstermin av den snille legen på sykehuset, så derfor har jeg fortsatt termin 1.mars!

Jeg har ingen rier eller noen ting som helst, så vennligst send alle tegn på fødsel hitover!![:D]

still here...... *sukk* lei jeg..

e åsså enda hær, har sovve som en stein i natt, deili [:)] 
men magen har ikke sonke nåt på mæi, syns heller den e kåmmet længer opp, synk den på alle før fødsel??
ska til jordmor i mårra så får væll høre me ho ka ho mene...

Er her jog også , med en mage som snart subber i bakken[:D]

fortsatt her ja...med mye rygg vont og kraftige kynnere. begynner å bli en smule lei nå ja

Hei er her neda hatt litt vondt idag men fått gjort endel for det må jo vøre forbredt før vi må reise til sykehuset, håper på at noe skjer i natt.

Back
Topp