Opprop 26.april

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Da setter eg i gang med opprop for i dag.... Eg er fortsatt her [;)]

Rekker opp hånda. Skal på svangerskaps poliklinikken idag da for sjekk, så får vi se om jeg fortsatt er her etter det. [:)]

jepps...

er her....

her er jeg!!!

er her jeg og.. og det kommer jeg nok til å være leeeenge:) har ikke termin føre 23 mai.. men er sise uka på jobb nå da, gleder meg;)

er her jeg også. Vært på UL idag. Alt var bra med jenta i magen [:)] hodet ligger nedover og langt nede i bekkenet. Så nå er det bare å vente på at ting setter igang [:D] gleder meg til å møte lille gullet i magen

Ha en fin dag folkens!

*rekker opp hånden*
men er veldig klar for at han kommer snart....

Er her enda, men tror det nærmer seg.. skikkelig mens smerter i rygg og mage. og små kvalm.. [:)]

Er her også, termin 14 mai. Håper å være her til neste helg i allefall, men da kan jeg godt dra en annen plass[:)]

Håper at jeg er hjemme med snuppa til 17 mai...

Var på kontroll i dag, hun er ikke festet (3 barnet), men ligger langt ned med hodet. Alt ok ellers, litt mer vann i kroppen..

Still here...

ORIGINAL: lissa 72

Er her også, termin 14 mai. Håper å være her til neste helg i allefall, men da kan jeg godt dra en annen plass[:)]

Hihi, så artig, på bursdagen min[;)]

Håper at jeg er hjemme med snuppa til 17 mai...

Var på kontroll i dag, hun er ikke festet (3 barnet), men ligger langt ned med hodet. Alt ok ellers, litt mer vann i kroppen..

10 dager til min termin [:)]

[:o] Er her enda...men er kjempe klar [;)] Har Ul-termin 01.mai, om 5 dager. (før det, 29.april)

Back
Topp