Opprop 26.april. 2006.

x1xangelica

Elsker forumet
Jeg er her vet dere.. Dette ser ut til å bli en møkkadag!! Jeg begynte natta med å våkne å være dårlig [:'(] Så nå har jeg diare og oppkast, og det er det lite med energi til her... Skulle føde jeg ikke tulle sånn,,,

[8|]God morgen...... Er trofast tilstede,men skulle ønske jeg var et heeelt annet sted... Jaja,dårlig humør ,dårlig vær ,dårlig form= en møkkadag!!![:@]

Morn morn!!!
E her, men nu drar æ til jordmora!

Er på plass..... Er det normalt og ikke bli sendt på overtidskontroll før i uke 41+5? Var hos jordmor i går og hu mente at det ikke var noe vits i før, selv om hun selv har sagt at hun trodde min mens termin 13. April er mer riktig enn UL termin 29. April. Kanskje litt feil sted å spørre om dette da men........

er her jeg

Og jeg er her ennå jeg også...Har faktisk menstermin i dag,..UL termin på fredag...Litt utålmodig nå ja.
Litt spennende om det blir april eller mai barn..

og jeg er her [:@] Nå begynner jeg å bli litt utolmodig det må jeg bare si. men men ikke lenge igjen nå.
Klem 41+4

Er her eg og.. har ul trermin i dag

Grrr! Er her ennå, og inatt sov jeg meg gjennom hele natta uten tegn til murring i ryggen.. Hadde håpet at det skulle skje inatt, men hvem av oss hadde ikke det?[:-] Drømte at fødselen var igang, men det hjelper jo ikke!?.. Er jo bare en dag over termin, så burde vel ikke klage egentlig, men jeg blir veeeldig utålmodig. Dessuten er jeg redd for at jo lenger han er inne i magen, jo større blir han, hjælp! Faren hans var nemlig ganske stor da han ble født.. Vel, vel, vi får holde ut jenter, ventinga er verdt det når det hele er over![;)]

ORIGINAL: HeiKro

Er på plass..... Er det normalt og ikke bli sendt på overtidskontroll før i uke 41+5? Var hos jordmor i går og hu mente at det ikke var noe vits i før, selv om hun selv har sagt at hun trodde min mens termin 13. April er mer riktig enn UL termin 29. April. Kanskje litt feil sted å spørre om dette da men........

Her i Tromsø får vi overtidskontroll på fødepoliklinikken 12 dager over termindato, og da e man vel faktisk 42 uke på vei... Og da kan de enda vente 2 daga før man blir satt igang, hvis alt står bra til...

Er her jeg og! Har ikke vært så aktiv med å skrive innlegg her inne, men har fulgt med på hva som skjer.
Idag er min UL termin, menstermin var den 22 april. Så jeg er klar, men det virker det ikke som om knøttet i magen min er!! Venter spent på om det skjer noe snart.......

Back
Topp