Opprop 25 januar!

fruluna

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (planlagt ks 7 februar, termin 15 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Fruluna (23 februar)

# Neleh (23 februar)

Ja jeg er her jeg.. Sover ganske greit om natta nå for tiden..Ikke så mye oppe å tisser som før.
Men hvis jeg ikke tvinger meg opp om morgenen, føler jeg at jeg kan sove og sove helt til klokka er tolv hvis jeg vil.. Så jeg tror jeg har et stort søvnbehov om dagen.
Ellers har jeg ikke sett noe til slimproppen heller.. [:(]

Hei..

Er også her ennå[:)]

Er på plass jeg også[:)]
Ikke noen tegn til noe som helst. Jeg får nok bare være tolmodig noen uker til. -Selv om det begynner å bli vanskelig nå[;)]

fortsatt her jeg og! Jeg er nå oppe hver natt minst 1 gang for å tisse... og har så vondt i hofte når jeg snur meg i senga... også knirker og knekker det i hofta til tider! Gleder meg bare til å få den lille ut nå!

Heihei.
Er her i dag og ja. Har vært på kontroll hos jordmor i dag. Hodet var godt plassert nede i bekkenet og festet. Jippi. Håper beibisen snart får lyst til å komme ut til oss. Ellers var alt bare bra.

:)

Forresten.. Tusen takk for oppskriftssider fruluna!! Nå skal det bli liv i leirn[:D]. Kommer til å bli gigantisk stor av denne bakingen (smakingen)da...men får ta det etterhvert. tihi, dette blir godt:)

Hei! Her er jeg og! Sov overraskende 5 timer i strekk uten å måtte gå på do.. Men det er ingen tegn til noenting. Slimproppen sitter nok fremdeles den også..
Stod opp i dag til strålende vær her i Bergen. Da kan man bare ikke sitte inne. Så jeg har vært ute på tur med Cecci85 og Natalie. Deilig[:D] Men jeg kjenner jeg er litt sliten etter å ha gått turer 5 dager på rad nå.. Håper allikevel det hjelper litt på framskynding av fødsel.. hehe..

Er her jeg også! Ingen tegn til noen ting i det hele tatt! begynte nå plutselig å tenke på at HVIS lille jenta mi plutselig snur seg (noe som kan skje og selvfølgelig er best!!) så kan det hende at jeg må vente på henne i OVER 1 mnd til ! ! ! ! DET er lenge til det ! ! ! LER !

kos dere videre ! PS: har så lyst på SØTSAKER ! ! ! !

Her er jeg:)
Har ikke fått sove noe i hele natt[:@]Er skikkelig trøtt men får bare ikke sove...
tror det er fordi det surrer så masse tanker rundt i hodet...huff..:)

E her eg og!
Har vore på shopping idag. Fikk beskjed av samboer når han kom heim frå jobb at no trengte vi kanskje ikkje kjøpe meir før den lille kom.... He he. Gikk heilt av hengslene på salg idag! Men enig med han, no er det nok! Får ta meg ein tur i det fine været som vi har her i Bergen i stadenfor! [:D]

her er jeg også ennå.. sover tålig, men må nokom bade 2 og 3 ganger på do.. begynner å bli utålmodig.. flere med my kynnere???

heisann!
er her jeg...i dag var siste dag på jobb...blir rart å bare gå hjemme å rusle..[;)]håper vente tiden går like fort selv om jeg ikke er på jobb...

ha ei fin natt alle sammen
tone

heihei!her er jeg[:)]

Back
Topp