opprop 25 feb.

lillemolla

Gift med forumet
jøss,jeg som er først på  her i dag da!!!. ja ja.go helg allesammen[:D]

Heihei... Go helg[:D]

Hei og god lørdag! Her i Kristiansand er det strålende sol - det tegner godt. Nå er det litt rydding, skiskyterstafett og handling på programmet. Må ha litt å gjøre!!! [;)]

Er her jeg og, men reiser snart til foreldrene mine og blir der noen dager [:)]

jepp er her [;)]
etter en dårlig natt med søvn som vanlig..[:'(]
*kom ut snart*.. [:)]

Er her!!
God morgen, alle sammen [:D]
Håper alle får en fin helg, med fin-vær og mye kos.
Jeg skal på "West Side Story" på Oslo Nye idag, så det gleder jeg meg til [:)]

æ e åsså enda hær...off jaja, +/- 14 daga....æsj! kunne ikke bare d ha vært - 14 daga :) gikk over til uke 38 i dag...YYYEEE!!!

God helg jenter [:)]

God helg

Jeg er her, men har noen helt vanvittig jæævlige menssmerter som kommer i tak og de lengste varer ca 5-6 minutter... AU!!! [:(] 

God helg alle sammen =)

Hebra: Det høres ut som du er i gang med noe! Kanskje du er nestemann? Lykke til!

Still going strong...

Er her fortsatt! Bare 19 dager til termin.... [:)]
God helg! [8D]

Selvfølgeli e æ her[8D]

Heisann og god helg! Er her jeg ja ... og blir her nok en stund!

Hebra, det hørest jo nesten ut som om ting er på gang med deg! Spennende!!!

Jeje, ha en fiiin dag alle sammen! [:D]

Hei hei jenter!
Er her jeg også...
I dag flytter vi inn i leiligheten.. jippi!

Goooood helg alle sammen!!    [:D]    

jada er her i dag oxo......idag har jeg vært på butikken og kjøpt bleier kansje hun vil ut nå...prøver alt...ufager før ul terminf sist jeg gikk fikk jeg 15 dager før termin!!!!!!!Da hadde hun vært ute nå....men ser ikke slik ut jeg går her med de smertene jeg har hatt i en mån jeg er så lei!!!!!!!!Vil bare legge meg!!!!!!(faktisk vært og kjøpt flis til badene i det nye huset vi holder på og bygge!!!!!!!!)Mannen min er jo der fra morgen til kveld så her hjemme sitter jeg og venter på hun vil ut..og ikke nå til fredagen men neste skal egentlig min mann og martine reise til syden,,men ikke vis babyen ikke komme før!!!!sorry dette ble langt...

Er her jeg også!

Back
Topp