Opprop 25 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Linka ( 04 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Kanel ( 18 januar )

* Chilli24 ( 20 januar )

* Terese ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Skytte76 ( 25 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

* Hellicat ( 27 januar )

Dagens sitat :

Det største en far kan gjøre for sine barn, er å elske deres mor.

Theodore Hesburgh

Er her enda. Har ikke fått noe indikator for fødsel enda. Sov greit inatt. Slapper av litt mer nå. Da er det bare 8 dager til termin og han kan jo komme før deg, men tror ikke mye på akkurat det da.
Beklager at jeg ble litt sen idag, men jeg har en liten gutt som er syk og hoster veldig.

Klemmer fra meg

er her enda jeg også.

Er her... Kom meg inn på nettet i dag:)

Jeg er her og. I natt våknet jeg av mensenmurringer som liksom var der hele tiden. Trodde det var kynnere, men de var litt annerledes og det pågikk i flere timer, så jeg fikk ikke sove. Følte meg dårlig og varm i hele kroppen, men fikk sove noen timer om morgenen. Da jeg skulle på do gikk slimproppen! Tror det var den iallefall for det var utflod med blod i og det har kommet litt hele dagen. Sist nå var det brunt slim og murringene er der ennå. Er over tre uker til termin, men forrige kom to uker før så alt kan jo skje. Hva tror dere?
Håper ikke noe skjer med det første, for jeg har ikke fått avklart om babyen ligger i seteleie eller ikke. Ultralyd torsdag...
Vet at slimproppen kan gå flere uker før termin, så jeg er ikke så sikker!!! Merket ikke noe slimpropp forrige gang.

Her er jeg og alt vel. Godt å være hjemme igjen etter overnatting og mange timer med åpnng av gaver. Ble pinnekjøtt både igår og idag, så tror jeg hopper over imorgen[;)] Har begynt nedtelling for fullt for nå er alt tungt og slitsomt[:'(]

Her her jeg og [:D] Har ikke hatt antyding til noe fødsel disse dager bare kynnere men har jo hatt i mangen uker [;)]
Håper å gå en uke til [:D]

Joda,henger med...Merker lillemor ligger godt ned i bekkenet,ikke mye mulig å bøye seg!
Er nå ogsåblitt et slit og ork å gå inn ut av senga,og bilen...Så er godt det ikke er lenge igjen.
Kan godt vente til over neste helg,men blir ikke akkurat lei meg om ho vil ut før![:)]

Jeg er her, og håper og kunne gi samme svar i en uke til! Men da kan det bare skje noe!! Er lei nå, for formen er elendig!

Got u all down in my book.....

heia. Er her jeg og....men har hatt en merkelig dag! Sambon sier at jeg har vært litt annerledes de siste dagene, har merket det selv også. Babyn er mye mer urolig, lurer på om det kan være marsipanen jeg...he he;) Neida, men babyn presser og presser, føler at det er enromt trangt til han/hun der inne. Og som jeg må tisse......hoff...Men vi må da klare å holde ut uka;) TRor jeg må engasjere meg med noe effektivt i morgen, slik at dagen går litt fortere....

Back
Topp