Opprop 24 mai

lissa 72

Flørter med forumet
Her er jeg enn så lenge[:)]
I dag skal jeg inn på føden. 1o dager over termin i dag og de skal ta vannet.
Gleder meg til å få det overstått nå.
Lykke til alle dere andre mai-mammaer som snart skal få nurkene deres[:)]

og her er jeg...13 dager over termin...og skal på Ullevål på overtidskontroll i dag- håper de setter i gang!![:)]

[:)]jeg og,termin idag,lykke til dere som forhåpentligvis føder idag........

Henger med jeg også....ikke mange igjen her nå nei...
Lykke til med fødsel lissa72 og smil!!!

Er her jeg også.. klør og klør...

Er her jeg også - 1 dag over termin....

Er her jeg også[;)], skal ut å handle litt i dag det hjelper på humøret. Lykke til til dere jenter som skal inn i dag, kjempemisunlig på dere[:D] 
Har en mistanke om at jeg kommer til å sitte her som siste mann og til slutt havne over på juni forumet[:(]. Men det er sikkert koselige jenter der også.
Vel ha en fin dag nå skal jeg ut å varme visa kortet litt[:D]

Hei jeg er her fortsatt jeg også.Magen e steinhard,men han begynner å få dårlig plass der inne.Magen står rett ut,ser ut som jeg har en basketball der inne.Men han har festet seg ordentlig,la plutselig merke til at navelen va blitt borte,den hadde sunket ned.Det er stor sannsynlighet at jeg også må slå følge over i juniforumet[&o] jeg er selv junibarn,ønsker meg maibarn.[:D] Men NYTER magen nu så det gjør ikke noe om jeg går noen få dager over tida.Bare ikke 14 dager.[8|]

venta enda e åsså...8 dager over..syns det e rart ingenting skjer!! har jo kynnera hvert 20 min, hatt det i flere uker no...

Masse lykke til til dere som skal inn idag!!

4 dager igjen til termin.... :)

jeg sitter her jeg da jegogså, skal muligens prøve modningsakupunktur i dag, vet ikke enda..hmmmm....... grrrrrrrrrrrrr trodde jeg, de ringte nå, og det er jo nesten ingen jordmor som har peiling på sånt her , uff nå ble jeg litt skuffa...jaja , da skal jeg legges inn på fredag da og da skal de sette det igang.... han må jo ut hehe...

Ja, jeg er her jeg også, har termin om 5 dager..venter og venter..[:'(]

er her jeg også... trodde det skulle skje i natt,men det var visst falsk alarm[:(] håper så indrlig han kommer snart....

og jeg er her[:'(][:-][:@]...termin daton er i morgen. Håper og håper på at dette blir den siste natta med mage for denne gang

ORIGINAL: lillevenn

Er her jeg også[;)], skal ut å handle litt i dag det hjelper på humøret. Lykke til til dere jenter som skal inn i dag, kjempemisunlig på dere[:D] 
Har en mistanke om at jeg kommer til å sitte her som siste mann og til slutt havne over på juni forumet[:(]. Men det er sikkert koselige jenter der også.
Vel ha en fin dag nå skal jeg ut å varme visa kortet litt[:D]

det er vi vet du[;)]og selv om jeg håper for din del at du får i mai,er du hjertlig velkommen over til juni klubben[:D]

Back
Topp