Opprop 24 februar..

Nate78

Betatt av forumet
Jaja sitter her i natt oxo, kjenner på magen som ekploderer snart.......Men rekker opp handa er her enda, og har startet et nytt opprop[:D]

Nok en "mogenfugl" her[:)] Skal hente mamma på bussen, og så skal vi på SHOPPING[:D] [:D]  [:D] [:D] [:D]

Jeg er her enda... Skal en tur til legen på kontroll nå på morran får se hva han har å si[:)]

jeg som trodde jeg var tidlig oppe i dag!!! Blir nok ikke mamma denne uka jeg heller[:(].Vi får se hva neste uke bringer. skal ihvertfall ut av huset idag.kommer ei venninne av meg som jeg ikke har sett på lenge.så da blir det kafetur.får hive i meg noen sterke kaffekopper.se om det skjer noe[;)].
9 dager til termin......

Er her enda, men NÅ er d noe på gang.

Har vært på sykehuset på morraskvisten, hadde tette kynnera.... med 6-7 minutter i mellom hver. så de mente jeg skulle kom innom for sjekk.

Der kom vi på sykehuset og syntes sjøl d hadde roet seg ned igjen.
som d hadde gjort.
Ble sjekka, hode har festa seg og modninga var i gang, 2 cm åpning.
ctg-registreringa viste masse liv og kynnera som hun kalte sammentrekninger.... (ett mellomledd mellom kynnera og rier)disse kom heldigvis litt oftere ved registreringa.
 Hun mente at bebisen var på tur men d kunne ta opp til 40 timer før hun var ut i denne verden.

Jeg hadde regna med å bli sendt hjem igjen, så d var i hvertfall gode nyheter.... nå skjer d snart... jippi!!! auuuuuuu!

sammentrekningene kan sammenlignes med sterke menssmerter og vondt i korsryggen. kommer fortsatt tett...

er her ennå gitt, men nå kjenner jeg at det hadde vært godt å ha kroppen min litt for meg selv.... [&:] jeg er klar, babyen er klar, så hva faen venter vi på da??????

Spennende bips!!!! Ønsker deg lykke til! Du er heldig som er kommet så langt. Jeg har 21 dager igjen til termin, så blir nok her en stund til. Tenk om jeg blir sistemann i mars da...[&:] Alene på marsklubben...[:o] Skulle ikke forundre meg. Ha en fin dag alle sammen!

ORIGINAL: bips

Er her enda, men NÅ er d noe på gang.

Har vært på sykehuset på morraskvisten, hadde tette kynnera.... med 6-7 minutter i mellom hver. så de mente jeg skulle kom innom for sjekk.

Der kom vi på sykehuset og syntes sjøl d hadde roet seg ned igjen.
som d hadde gjort.
Ble sjekka, hode har festa seg og modninga var i gang, 2 cm åpning.
ctg-registreringa viste masse liv og kynnera som hun kalte sammentrekninger.... (ett mellomledd mellom kynnera og rier)disse kom heldigvis litt oftere ved registreringa.
Hun mente at bebisen var på tur men d kunne ta opp til 40 timer før hun var ut i denne verden.

Jeg hadde regna med å bli sendt hjem igjen, så d var i hvertfall gode nyheter.... nå skjer d snart... jippi!!! auuuuuuu!

sammentrekningene kan sammenlignes med sterke menssmerter og vondt i korsryggen. kommer fortsatt tett...

jepp er her enda..[:'(] åh.. nå begynner det å bli slitsomt.. får ikke sove lenger.. vondt å ligge, uvel, kynnere.. æsj.. helt enig i en kommentar lenger opp.. jeg er klar, ungen må vel også være klar nå?? kom ut!!![;)]

her!!!

Bips: Så braaaa!!! Innen 40 timer er jo snart, det! Lykke til. [:)]

Jeg er her, og har sovet GODT i natt. Det er helt fantastisk! 7 timer i strekk uten en dotur engang - og så slumret jeg i 3 timer til....! Rømte ned i kjellerstua, pappan måtte opp med Jonathan flere ganger i natt, men jeg hørte ikke et pip! Dette skal jeg gjøre igjen!!! [:D]

I dag har jeg en sånn følelse av første skoledag.... hvis dere skjønner. Litt sånn forventningsfull.
Skal på kontroll nå om en halvtime, og så skal jeg til modningsakupunktur for første gang. Inspirert av dere her inne. Spennende. [:D] Og nå VET jeg hvordan slimproppen ser ut..... Fryktelig ekkel! Den seilte ut her i stad.....

Lenge siden jeg har vært i så godt humør gitt!

Fremdeles her... Leeeei... Kontroll i dag.. det er jo alltid koselig da. [:)] 

æ e å hær...

hei og hopp... høh.. er her !!

Jeg henger med! Men har hatt litt lysebrun, tykkere utflod de siste tre dagene (det kommer i "rykk og napp" noen ganger i løpet av dagen). Kan det være slimproppen som kommer i "små doser"? Har også i tillegg vannete, tynn utflod (mer enn vanlig). Og litt "mensmurringer" og oftere kynnere. Kanskje jeg bør ringe føden?

Jeg er også her, etter en gruuuuusom natt. Pustebesvær og SÆRDELES mye aktivitet i magen.
Nå har den lille roa seg ned og jeg har fått sove noen timer.

Blir vel her noen uker til.

Still going strong [:D]  
Holder ut enda men er utrolig sliten og trøtt. Nå er det fjerde natta uten noe søvn. Vondt i ryggen og kynnere .  Noen som skal føde på TSS her da ??

Er her jeg.....selv om jeg trodde jeg var i ferd med å føde i går. Var så rar(akkurat som om det er noe nytt), men jeg var nok bare forferdelig sliten

Nedtellingen har startet for fullt her..
11.dager igjen. Nå vil jeg ha babyen min!

*Adelin er ventet 7.mars*

E her enda æ! Og blir nok ei stund te, ingen tegn te at d ska skje nåkka...
Lykke te Bips!

Back
Topp