Opprop 24.februar

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Er det flere enn meg igjen her nå?
Fullmånen har vel antakeligvis siste virkning natt til i morgen ifølge undersøkelser og myter...

Jeg er her, kommer sikkert til å gå gravid til april eller noe. Dag 5 på overtid, ingen tegn! Selv om jeg ble strippet i går, og hadde sex to ganger. Ikke engang et lite blodspor på papiret! :rolleyes:

Jeg er enda her! Ikke noe tegn p noe som helst her heller :p får prøve meg p sex i dag å se om d hjelper :p

Fortsatt her og fortsatt alene ventene på sykehuset i påvente!:( Termin idag,men ingen tegn på noe action enda! Sur sur sur :(

Er her enda. Termin i dag og har vært på føden i dag på samtale om igansetting. Ingen hjelp å få og må bare vente til det starter selv. Er så skuffet over hvor lite hensyn dem tar på hvordan mor har det. Er så utslitt og det blir jo ikke likere for hverdag som går heller. Er livredd jeg ikke skal klare å få ut ungen pga at man er så utslitt, men får vel di kreftene jeg trenger når det setter igang. Fikk akupunktur i dag og skal få i morgen også, så får se om det hjelper på.

Jeg er her fortsatt. Like stoooor å lei :p Men er bare 1 dag på overtid, så kan vell ikke klage.

Meeen spørsmål jenter: jeg er så sliten for tiden. Har vært fint fram til termin egentlig. Meen i går å i dag har jeg vært kjempe sliten, trøtt, sur å griner for ingenting. Å da gikk jeg maaaange kilometer med hundene på mandag i skogen uten problem. Psyken som spiller meg et puss mon tro?

Jeg er her, kommer sikkert til å gå gravid til april eller noe. Dag 5 på overtid, ingen tegn! Selv om jeg ble strippet i går, og hadde sex to ganger. Ikke engang et lite blodspor på papiret! :rolleyes:
Haha. Mannen sa det til meg her en dag, at han for første gang følte seg som et verktøy/hjelpemiddel i forbindelse med sex :p:p Kun ren utnyttelse :p

Er her enda. Termin i dag og har vært på føden i dag på samtale om igansetting. Ingen hjelp å få og må bare vente til det starter selv. Er så skuffet over hvor lite hensyn dem tar på hvordan mor har det. Er så utslitt og det blir jo ikke likere for hverdag som går heller. Er livredd jeg ikke skal klare å få ut ungen pga at man er så utslitt, men får vel di kreftene jeg trenger når det setter igang. Fikk akupunktur i dag og skal få i morgen også, så får se om det hjelper på.
Uff!! Skal på samtale på fredag... Nå mista jeg litt motet altså :( min jm sa at de skulle ta individuelle hensyn, men vet ikke hva de legger i det... Håper det starter av seg selv da! Helst nå!

Still her! :( håpe jeg kommer med siste rest av fullmåne virkningen da! Selv om jeg nok tror jeg må vente mye lengre..

Haha. Mannen sa det til meg her en dag, at han for første gang følte seg som et verktøy/hjelpemiddel i forbindelse med sex :p:p Kun ren utnyttelse :p
Ja, er ikke akkurat for nytelsens skyld for tiden! :p er herved offisielt i streik da, gidder ikke gjøre noenting lenger som liksom skal hjelpe. Funker jo ikke uansett. Så nå skal jeg bare deige meg på sofaen frem til kroppen finner ut av det selv. :p

Fortsatt her, 5 dager over mens- og OUL-termin (men 3 dager gjenstår ennå til "min egen" termin). Storebror hjemme fra bhg i dag, leke- og bakedag :) Håper på en synkronisert lur nå!

Ja, er ikke akkurat for nytelsens skyld for tiden! :p er herved offisielt i streik da, gidder ikke gjøre noenting lenger som liksom skal hjelpe. Funker jo ikke uansett. Så nå skal jeg bare deige meg på sofaen frem til kroppen finner ut av det selv. :p
Haha. Skjønner deg godt. Har ikke troa på ulike "kjærringråd". Tar snart sats på naboens trampoline hvis han ikke melder sin ankomst til helga :p

Uff!! Skal på samtale på fredag... Nå mista jeg litt motet altså :( min jm sa at de skulle ta individuelle hensyn, men vet ikke hva de legger i det... Håper det starter av seg selv da! Helst nå!

Ikke mist håpet. Her ville dem ikke gjøre noe fordi jeg ikke var på tur å åpne meg der nede. Di sa det ville bare gjøre vondt værre med å sette igang

Er her enda. Fikk ballong i dag, og rett etterpå startet det med tak, men de varte jo selvfølgelig ikke lenge, så nå har jeg ikke kjent noe på flere timer. Hvor typisk er ikke det?! Det virker nesten som at kroppen min nekter å føde!! I tillegg har jeg fått svangerskapsforgiftning, og det er lite aktivitet i magen :-/ men det virker ikke som at legene stresser, så jeg må vel ta det som et positivt tegn og smøre meg med tålmodighet

Er her enda. Fikk ballong i dag, og rett etterpå startet det med tak, men de varte jo selvfølgelig ikke lenge, så nå har jeg ikke kjent noe på flere timer. Hvor typisk er ikke det?! Det virker nesten som at kroppen min nekter å føde!! I tillegg har jeg fått svangerskapsforgiftning, og det er lite aktivitet i magen :-/ men det virker ikke som at legene stresser, så jeg må vel ta det som et positivt tegn og smøre meg med tålmodighet
Huff, godt det er satt i gang noe da, men slitsomt, får virkelig håpe det ikke er lenge igjen for deg nå!! Masse lykke til, kanskje det dummeste jeg syntes jeg hørte når jeg var gravid, men plutselig er ligger han/hun på brystet ditt å kikker på deg med store øyne, så har du en skapning som ikke lenger henger inni deg, men som veldig gjerne vil være tett på utenpå hele tiden, og den kosen er helt uvurderlig <3 det er virkelig en lang og hard vei, men når de er her så er det ingen andre ting som spiller noen rolle!!! Lykke lykke til!!

Back
Topp