Opprop 23 januar!!

fruluna

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]
# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (15 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Fruluna (23 februar)

# Neleh (23 februar)

Ho ho nå er jeg også med!! [:D]
Skal til jordmor i dag, så jeg er så spent på om hodet har festet seg!!

Har fortsatt ingen kynnere, og lurer på om jeg skal merke noe til de snart? [8|]

Noen som har hørt noe fra Snapp forresten?

Glem det.. Hun var her for to dager siden [:D] Jeg går i surr.. [;)]

God morgen [:)]. I dag skal det shoppes! Sovet godt har jeg også....fantastisk! Spennende med jordmor fruluna - du må gi oss en liten oppdatering da! Her har jeg ikke merket noe særlig til kynnere - vanskelig da jeg ikke helt vet hvordan de kjennes ut. Magen er jo hard til tider, men aner ikke om det er kynnere [&:]

Hei.
Er her ennå jeg, men til onsdagen får jeg beskjed om jeg skal få keisersnitt eller føde normalt(Håper på keisersnitt jeg da, men det er jo ikke jeg som bestemmer)

Jeg er her også! Da jeg la meg i går kveld trodde jeg nesten at det var i gang, hadde sterke kynnere eller hva det måtte være. Hadde de med ca 10 min mellomrom i nesten 2 timer...
Skal til legen på torsdag, blir spennende å høre hva han sier!!

heihei!er her jeg oxo[:)]
har hatt sterke kynnere i natt 2 timer i strekk med ca 12 minutt mellom hver kynner....ble litt redd egentlig[&:] trodde faktisk det var noe på gang,men tydelighvis ikke enda da[;)]

Heisann! Her er jeg!
Har vært på svangerskaps-kontroll i dag hos legen. Hodet var nesten festet. Jeg lengter etter riene nå..
Ble nedfor på natt til søndag da mannen tok noen bilder av meg. Jeg var jo så DIGER!! (Skal legge ut de bildene senere hvis jeg får mannen til å hjelpe meg..)
Og på symfyse/fundus-målene så var den et lite hakk i overkant av den grønne linjen.
JEG VIL HA HAN UT!!!!!

Legen sa til meg at kynnere ikke trengte å være vonde. Når magen strammet seg og ble hard, så var det også kynnere..

Jeg er her jeg også.sov litt lenge i dag da natta ikke har vært helt god..,men det er jo ikke farlig når man kan ligge hele dagen hvis man vill.. [:)]

Hei! her er eg idag!
Hadde litt problem med å sovne om kveldane, og fann noko som hjelpte. Eg leser bok! Og etter 30 min så ligger eg der og blunker og halvsover! Det funker faktisk! Men så våkner eg igjen om natta... må på do eller verker i hofta... og då kan eg nesten ikkje slå på lyset og vekke samboeren for å lese litt sånn at eg sovner. Men eg klarer iallefall å sovne om kvelden og får noen behagelige timer før murring og dogåing tar til! [:D]
Idag held eg meg inne. Regner i Bergen idag... frister ikkje å gå ut! Holder på å pakke sjukehus-bagen! Har ikkje heilt oversikta, men får ta tida til hjelp.
Ha ein fortsatt fin dag jenter! Stå på, ikkje lenge igjen no! [;)]

Hei og hopp.
Er her i dag og. En god del kynnere, men skulle ønske det kunne gå over til nå
litt mer ordentlige saker...[:D] Gleder meg til kontroll på onsdag!! [:)]

nå har jeg "detti" litt ut her Er det sånn at jeg skal melde meg på hver dag fra og med nå eller hvordan fungerer dette?

jeg er her iallfall :) ler

ORIGINAL: mona mona

nå har jeg "detti" litt ut her Er det sånn at jeg skal melde meg på hver dag fra og med nå eller hvordan fungerer dette?

jeg er her iallfall :) ler

he he ja meningen er at du skal melde deg hver dag.. Må ikke da hvis du ikke er så mye inne her, men går det mer enn 5 dager, blir du etterlyst [:)]

heisann!
er her jeg!er fortsatt ut i jobb..er selvstendig næringsdrivende så jeg må stå på litt ekstra...men synes det er godt å ha noe å gjøre...![:D]
blir uvanlig for meg å gå hjemme, men det er vel en vanesak d oxo....!

tiden går fort fremmover nå...!spennende tid vi har i vente jenter...!
lykke til alle sammen..

tone

her i am

er her jeg også.. hvordan gikk de hos jordmora fruluna???[:D]

ORIGINAL: peggy

er her jeg også.. hvordan gikk de hos jordmora fruluna???[:D]

Gikk fint det!! Hodet hadde ikke festet seg, men jordmora sa jeg ikke skulle tenke på det. Noen festet seg ikke i det hele tatt.. Hun lå langt ned i bekkenet, så det var ingen fare for at hun skulle snu seg igjen nå [:)]

Godt å høre at alt var bra hos jordmor frunluna! og at hodet ihvertfall ligger langt ned!

Jeg er nå fortsatt her! Men fy for en verking i hoftene for tida.... blir gal av den... blir så ork å finne på ting liksom. Har vært i by'n idag, og nå er jeg utslitt.. så nå blir det sofa'n resten av kvelden!

På tide å få ut dette jordbæret!

Er her fortsatt[:D][:D]

Back
Topp