OPPROP 23. FEBRUAR

*lilletrille *

Gift med forumet
Krysser fingrane for at det er idag det blir babyboom her inne!!!! [:D] Lykke til jenter!

# Snapp (6 februar)  ***

# Lilletrille (12 februar) 

# cloetta (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar) ***

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Louis2 (25 februar)

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar) ***

Ja.... så sitter eg fortsatt her... men imåra satser eg på å ikkje starte oppropet! For eg skal til overtidskontroll, og håper eg scorer høgt nok på testen dei tar til at dei setter det heile igang! [;)]
Håper eg har babyen min i armane mine i løpet av helga!!!!

Hei hei. Er her fortsatt jeg også. Ser ut som om tulla trives inni der, for ingen tegn til at ho vil ut i hvertfall....

Jeg er her!
Håper de setter deg i gang, lilletrille. For fytti f...[:@] så pyton å gå på overtid!
Er jo "bare" 4. dagen min på overtid i dag, men det holder det![;)] Har litt bedre humør i dag, i går var jeg på skikkelig dritthumør. Det ble jeg etter samtala med jordmor, der vi snakka om overtidstime på sykehuset 5. mars...
Har litt mere trua i dag[;)]
Ha en fin dag alle sammen[:D]

Fremdeles her. Har ommøbelert og vaska hver en krok i huset idag...
Nå klarer jeg nesten ikke gå...[:@] 
Lillegutt ser ikke ut til å komme idag heller. Ingen tegn til at noe er i gjære.
Lykke til jenter, dersom dere skulle være så heldig å komme i fødsel i løpet av dagen!

hei hei!
Er her jeg... Idag er det termin, men har ingen forhåpninger for dagen idag... Blir vel skikkelig overtid på meg... sukk.... Men det er vel bare  å innstille seg på det... Ja, ja...  

2.dagen min over termindatoen idag.....ser ikke ut til at det skal skje noe i dag heller...menmen,får smøre meg med enda mere tolmodighet[;)]
må skryte litt oxo...hehe.Har gått tur i myrene i dag i ca en time(kjenner det er veldig vondt i bekkenet nå!![:'(]),pluss at nå er det bollebaking på gang[:D] det skal bli kooooos[:D]
håper alle vi som er på "overtid" føder strax!!!!!!!
lykke til![;)][:D]

halooen, fikk ikke vært på nett igår, var nesten ikke hjemme..
men er nok hjemme idag.. vært hos jordmora idag, alt bra, litt høyt bt, så var litt redd for svangerskapsforgiftning, men ikkeno å stresse med! ho strippet meg, så håper de skjer noe i løpet a helga, var nesten moden, og 2cm åpning, og ingen slimpropp..
så venter i spenning!!!

Back
Topp