Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jepp, er her enda.. hatt en skikkelig dårlig natt..[8|]
mye kynnere, vondt i magen/rygg.. tror jeg sprang minst 6 ganger på do inatt.. åh.. vil ha ut babyen!![;)]
Hei . er her jeg og . Har hatt masse kynnere to netter på rad pluss veldig vondt i bekkenet. Over en uke siden slim proppen gikk så er på tide det skjer noe !!!!!!! Ha en fin dag til alle dere andre som VENTER [:D]
Er her jeg [8|] Merkelig hvor treigt dagene går når jeg er hjemme hele tiden [&:] menmen ... skal nok holde meg hjemme også siden jm skremte meg litt igår [:'(] Den der lille kroppen inni magen min vil visst ikke feste seg, men flytter seg heller feil vei ... oppover ... Så i fare for at navlestrengen detter ned når/visst vannet går må jeg legge meg ned med en gang det evt skjer ... så her sitter jeg og går ingen steder på egen hånd! Kaaanskje i postkassa ... hehe! Jaja, katten min er veldig fornøyd når jeg er hjemme [:D]
Huff det hørtes kjedelig ut . babyen min festa seg for en mnd siden så jeg slipper ivertfall å bekymre meg for det . Håper at det går bra med deg og . Lykke til[;)]
Takk for det lindindian! Joda, fikk vite med jm for 2 uker siden og med legen sist uke at "nå er det like før, bare litt bevegelig" ... men ikke nå lenger ... morsomt [:@][:'(] Men nå skal jeg bake tebriks slik at jeg har noe i frysern når jeg kommer hjem fra sykehuset :) Kjekt å ha!!
Her....... 15 dager til termin idag.
Grusomt trøtt. [:(]...... Forbannet at det skal være så vanskelig å sove på natten..... det var ikke sånn sist....[:'(]
Er her jeg også. 3 uker til termin idag! Veldig mye press nedover, så håper det er hodet som holder på å feste seg. Skal til legen i morgen - spent på om det har festet seg!
Ha en fin dag alle med-ventende!
Jeg skal på posten og plukke opp to store esker med babyklær som søstra mi nordpå har sendt meg. Gleder meg til å gå gjennom klærne [:)]