Opprop 23 februar

Nate78

Betatt av forumet
Starter bare oppropet siden æ sett her akkurat nå da.

Og som dere ser, æ e her enda[8|]

[;)]Her er jeg... masse vondt i hofter ol...
Tror faktisk slimproppen gikk i går.. ja ja vi får se..

Jeg er her, snart på vei til akupunktur....

jepp jepp!!!  fortsatt her!! skal på akupunktur igjen idag..håpe håpe..[:)]

Jeg henger med!

jepp, er her enda.. hatt en skikkelig dårlig natt..[8|]
mye kynnere, vondt i magen/rygg.. tror jeg sprang minst 6 ganger på do inatt.. åh.. vil ha ut babyen!![;)]

er her enda ja.... og begynner å bli en smule lei nå[&:] men fortsatt noen uker gjenn...[:(]

er her vi og gitt.... [:D]

Here I am!

Hei . er her jeg og .    Har hatt masse kynnere to netter på rad pluss veldig vondt i bekkenet. Over en uke siden slim proppen gikk så er på tide det skjer noe !!!!!!!  Ha en fin dag til alle dere andre som VENTER [:D]

Er her enda jeg og.
litt stiv og støl, vondt i nakken og lei.

Se om jeg orker å gjøre noe i dag...noe fornuftig.

Er her jeg også...

Hei-hei!

Er her jeg [8|] Merkelig hvor treigt dagene går når jeg er hjemme hele tiden [&:] menmen ... skal nok holde meg hjemme også siden jm skremte meg litt igår [:'(] Den der lille kroppen inni magen min vil visst ikke feste seg, men flytter seg heller feil vei ... oppover ... Så i fare for at navlestrengen detter ned når/visst vannet går må jeg legge meg ned med en gang det evt skjer ... så her sitter jeg og går ingen steder på egen hånd! Kaaanskje i postkassa ... hehe! Jaja, katten min er veldig fornøyd når jeg er hjemme [:D]

Ha en fiin dag!

Huff det hørtes kjedelig ut . babyen min festa seg for en mnd siden så jeg slipper ivertfall å bekymre meg for det . Håper at det går bra med deg og . Lykke til[;)]

Takk for det lindindian! Joda, fikk vite med jm for 2 uker siden og med legen sist uke at "nå er det like før, bare litt bevegelig" ... men ikke nå lenger ... morsomt [:@][:'(] Men nå skal jeg bake tebriks slik at jeg har noe i frysern når jeg kommer hjem fra sykehuset :) Kjekt å ha!!

i'm still here...

Her....... 15 dager til termin idag.
Grusomt trøtt. [:(]...... Forbannet at det skal være så vanskelig å sove på natten..... det var ikke sånn sist....[:'(]

hei, er her jeg også... bare 12 dager igjen til termin.. Sliter med nattesøvnen jeg også! Men ellers er alt bra! skal ikke klage[:)]

Fortsatt her!
Begynner å bli møkka lei nå [:'(]. Føler at jeg veier hvertfall 120kg!
*kom ut, lille venn!*

*Adelin er ventet 7.mars*

Er her jeg også. 3 uker til termin idag! Veldig mye press nedover, så håper det er hodet som holder på å feste seg. Skal til legen i morgen - spent på om det har festet seg!

Ha en fin dag alle med-ventende!
Jeg skal på posten og plukke opp to store esker med babyklær som søstra mi nordpå har sendt meg. Gleder meg til å gå gjennom klærne [:)]

Back
Topp