Opprop 23. febr

Dag 4 på overtid, våkna av kynnere i natt. Falsk alarm tydeligvis, for kynnerne har gitt seg. :(

Ingen baby her. Er på tredje dagen med 5 cm åpning og en sprengt vannblære forran babyens hode nå, men hjelper lite når ikke vannet går eller riene kommer. [emoji17] har hatt rier på kvelden, men de gir seg jo utover natten... Skikkelig rare greier. Men dette er nr 3, og de sier at 3 er en luring. Signerer den.

Jeg er her enda. Termin i morgen og fullmånen har nok hatt litt effekt, satser på det fortsetter å modnes :)

Jm fikk inn en finger, men var fortsatt litt umodent. Var ikke midtstilt enda, men det kan vel gå fort håper jeg!

Er her enda! 9 (!!) dager på overtid.. Begynner å bli en smule utålmodig ;) Trodde kanskje noe var på gang i natt/morges, men har dabbet av litt igjen..

Jada jada, fortsatt her 4 dager over termin! Ingen tegn til at noe er i gjære heller. Har bestilt overtidskontroll til fredag, men mye kan jo skje innen den tid :)

Er her enda! 9 (!!) dager på overtid.. Begynner å bli en smule utålmodig ;) Trodde kanskje noe var på gang i natt/morges, men har dabbet av litt igjen..
Da blir du vel satt i gang på torsdag? Jeg blir satt i gang nå på fredag. Jeg syns det er altfor lenge å vente. Ble strippet i går, syns forresten at det var helt smertefritt. Gruet meg til det, men var bra overrasket da legen sa at hun var ferdig :) Hatt litt blodslim etter strippinga og litt kynnere, men ikke noe mer enn det. Hadde 1,5 cm åpning. I dag kjenner jeg ingenting :-/

Da blir du vel satt i gang på torsdag? Jeg blir satt i gang nå på fredag. Jeg syns det er altfor lenge å vente. Ble strippet i går, syns forresten at det var helt smertefritt. Gruet meg til det, men var bra overrasket da legen sa at hun var ferdig :) Hatt litt blodslim etter strippinga og litt kynnere, men ikke noe mer enn det. Hadde 1,5 cm åpning. I dag kjenner jeg ingenting :-/
Ja, blir satt igang på torsdag om ingenting skjer. :) Håper jo i det lengste at kroppen skal klare det selv, men det spørs vel, nærmer seg raskt torsdag nå..

Er her enda. Termin er ikke før på søndag :)

Jm fikk inn en finger, men var fortsatt litt umodent. Var ikke midtstilt enda, men det kan vel gå fort håper jeg!

Her fikk ho ikke inn EN dritt :p og plutselig sa det bare pang også ble det modent og riene haglet :D

Back
Topp