Utålmodig84
Blir kjent med forumet
hvordan er ståa i dag? Er jo fullmåne, så regner med at alle ligger å føder nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Da blir du vel satt i gang på torsdag? Jeg blir satt i gang nå på fredag. Jeg syns det er altfor lenge å vente. Ble strippet i går, syns forresten at det var helt smertefritt. Gruet meg til det, men var bra overrasket da legen sa at hun var ferdigEr her enda! 9 (!!) dager på overtid.. Begynner å bli en smule utålmodigTrodde kanskje noe var på gang i natt/morges, men har dabbet av litt igjen..
Ja, blir satt igang på torsdag om ingenting skjer.Da blir du vel satt i gang på torsdag? Jeg blir satt i gang nå på fredag. Jeg syns det er altfor lenge å vente. Ble strippet i går, syns forresten at det var helt smertefritt. Gruet meg til det, men var bra overrasket da legen sa at hun var ferdigHatt litt blodslim etter strippinga og litt kynnere, men ikke noe mer enn det. Hadde 1,5 cm åpning. I dag kjenner jeg ingenting :-/
Jm fikk inn en finger, men var fortsatt litt umodent. Var ikke midtstilt enda, men det kan vel gå fort håper jeg!
Slikt liker jeg å høre!Her fikk ho ikke inn EN drittog plutselig sa det bare pang også ble det modent og riene haglet
![]()