Opprop 23 desember ( Lille julaften ! )

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Linka ( 04 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Kanel ( 18 januar )

* Chilli24 ( 20 januar )

* Terese ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Skytte76 ( 25 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

* Hellicat ( 27 januar )

Dagens sitat :

En mor som kan takle to små barn, kan takle hva det måtte være.

Judity Clabes

Her er jeg......
Var hos legen og han sa at hodet var festet. Har også tapt noen kg, men det gjorde jeg før fødselen forrige gang også. Ellers er alt bra og håper på fødsel etter nyttår.
Klem

Her er jeg..
litt slapp og mye halsbrann, ellers bare gleder jeg meg til jul[;)]

Jeg er her og... Hadde skikkelig ryddedag i går, så formen er ikke så bra nå. Skal slappe av i hele dag!

Jeg er her også, har nettopp hatt en leteaksjon etter hunden min. Den kom nettopp hjem, etter to timer på flukt. Natta har som sagt ikke vært så bra, våknet med skikkelig mageknip i 04.00 tiden men det gå seg etterhvert. Ble kjempe nervøs for at vannet skulle gå og fødselen være i gang.
Men heldighvis så skjedde ikke det.

Alt er bra her og jeg gleder meg til å se barna pakke opp gaver imorgen. God jul til alle sammen og kos dere[:D] Det er dere vel fortjent[;)]

Jeg er her... Men er nok ikke her igjen før 3 juledag igjen. De har nett der jeg skal men det fungerer ikke helt som det skal. Skal prøve å logge meg på, men hvis det ikke går vet dere hvorfor.

Er her! har en liten rydde og vaske pause. må ha alt ferdig i kveld.....[:D]

Jeg er her men ikke helt i form. [:-]

er her jeg med,akkurat kommet inn døra. De siste julegavene er nå iboks og julehandelen er unnagjort:)

Her e æ og!! Har d kjempe fint! [:D] Ikke noe uten d normale... Nyt jenter d her tia, d kommer dokker savne etterpå, hvertfall litt...[;)] e så happy i dag, omså leilighet ser ikke ut, og vi skal holde på m opp pussing hele jula...
Masse klemmer og ha en kjempe kjempe fin dag!!!

hellu. Har masse kynnere i dag...magen konstant hard....og har ennå ikke gjort unna husvasken, og sambon måtte dra tidligere på jobb pga kaos på flyplassen.....så det blir en givende kveld.....:(

It`s up to date..

Er her jeg også, kjempesliten etter de to siste dagene. Blir litt styr i morgen også, men så blir det vel roligere...

Still going strong!!![:D]

Back
Topp