Opprop 22 mai:)

Kaisa1

Gift med forumet
Da dette er min siste morgen med stor mage her inne, er det meg en glede og starte dette oppropet....

Lykke til alle sammen...

Klem Kaisa[:D]

Skal til stripping i dag-la oss håpe at dette blir min dag også.... 11 dager over termin.....

Er nok ikke min siste dag her....men man vet aldri med disse magene.
Lykke til kaisa og andre som nærmer seg målet!!!

Jeg er også her,regner med at jeg kanskje går over tida,bare har en følelse for det. Da blir han ikke født før i juni.[&o] Jeg som ønsker meg et mai barn,har selv bursdag i juni. Men han kommer når han er klar[:)] Har gått 8 dager over menstermin,men ULtermin e ikke før om 6dager. Spennende tid det her.Ha en fin dag jenter.

8 dager over termin og fremdeles her....

Er her enda, min termin er i morgen...... Kjenner jeg begynner å bli desperat nå etterhvert....

Er her jeg også, det hjalp ikke å rydde, vaske og jobbe i hagen i går. Hu ligger fremdeles og koser seg inni magen min...[;)]

er her jeg også.. har prøvd det snart alt jeg har kommet over av tips for å starte fødselen, men ingen ting virker så da får jeg vel bare ta tiden til hjelp[&:]

er her jeg og! en dag over[:@] prøvde alt i går,men det ser ikke ut til at noe hjalp... syns han kan komme nå...

venter & venter.... (",)

ville bare si at jeg er her jeg og.....skal på overtidskontroll i morgen istedenfor på fredag, spennende, visst ikke det skjer noe i kveld/ natt da

venter og venter og venter[:@][:'(]

Back
Topp