sweeti88
Forelsket i forumet
okeyHadde termin 13 mai![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okeyHadde termin 13 mai![]()
den som venter, venter ikke forgjevesJeg har født! Gutten min kom i går kveld og han er helt perfekt, selvfølgeligJeg ble innlagt pga vannavgang på mandag, og etter en ganske heftig fødsel i går fikk jeg treffe den fine lille fyren
![]()
Ikke lenge til i morgen da,håper det går fort når det først starterJeg her her. 11 ville dager på overtid, og fortsatt ingen tegn. Møter for igangsettelse i morra![]()
Lykke til på kontroll i morgenEr her og skal på kontroll i morgen![]()
Er her... Ikke i form, legetime i dag.
God bedring til dereEr her - ligger med forkjølelse/influensa i dag så nå får Nora pent vente ett par dager... 39+6 i dag!
Så braJeg er her, og verdens lykkeligste, rampegutten har snudd seg ned igjen!! Jiiiiha!! En uke igjen!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
SpennendeFremdeles her, 10 dager over. Men har vært på kontroll i dag for å vurdere igangsetting og om eg kan settes igang der jeg ønsker å fø eller om jeg må skifte sykehus.. Heldigvis gledelig nyhet, hadde 2cm åpning og hun kjente vannblæra veldig godt. Kunne tatt vatnet, men siden de hadde en pågående igangsettende fødsel på gang der så ville de vente litt, men hun strippet noe voldsomt (au!!!) og jeg fikk stimulerende akupunktur. Hun trodde jeg kom til å få rier i løpet av dagen/kvelden/natten, men om ikke så tar de vatnet mitt i morgen tidlig kl.8.. Så nå er det bare å slappe av og vente på rier! Spent!!kjenner mye murringer nå vertfall..
GratulererEg har endelig fødtMarcus kom til verden i går 21. Mai
![]()
Spennede,hold oss oppdatertEr innlagt! ;-) Så får vi se hva som skjer..
GratulererJeg har født! Gutten min kom i går kveld og han er helt perfekt, selvfølgeligJeg ble innlagt pga vannavgang på mandag, og etter en ganske heftig fødsel i går fikk jeg treffe den fine lille fyren
![]()
Eg har endelig fødtMarcus kom til verden i går 21. Mai
![]()
Så kjedelig at det gav seg,håper det ikke er lenge til det setter skikkelig igangEr her, i går fikk jeg skikkelige jævlig vonde tak i ryggen og magen, mista pusten helt og fikk neeesten panikk, kjentes ut som om noen prøvde å åpne meg opp med et brekkjern, natta var fæl men det kom så uregelmessig. dessverre har det gått over til bare murringer i dagså skuffa. Men nå har jeg fått en liten smakebit på det som kommer, håper ikke det er lenge igjen!
![]()
Her kom lille snuppa til verden 01.10 inatt <3