OPPROP 22. FEBRUAR

*lilletrille *

Gift med forumet
Virker som det ikkje skjer noko idag heller... [:(] Så eg starter denne idag også. Er ein del som mangler her... hm... kanskje babyboom på veg? 

# Snapp (6 februar)  **

# Lilletrille (12 februar) 

# cloetta (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar) **

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Louis2 (25 februar)

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar) **

Er her fortsatt idag ja.... einaste mine laaaange gåturer dei siste dagane har resultert i er eit sinnsjukt vondt bekken... [:(] No er eg lei. Er redd for at dette dreg ut til overtidskontroll på fredag. Og der får eg sikkert beskjed om at alt er heilt fint, kom igjen over helga!!! Uff.. mista litt motet no...

Fremdeles like utålmodig. Jordmor sa at jeg skal kose meg, gå tur, sove og spise, og slutte å rase rundt som en rakett og prøve å framkalle rier....[8D]
Hun har nok rett i at ungen kommer når HAN vil, det nytter ikke hva jeg gjør...
Skal virkelig gå inn for å kose meg nå. Skal se idol i kveld, spise god mat og sette kroppen min i stand-by-modus i armkroken til sambo.[;)]
Så skal jeg slutte å legge planene til rette i fall jeg skal føde. Fra nå av skal jeg gå ut ifra at ungen aldri kommer ut!

Det er blitt merksnodig stille her inne... Håper at de som mangler er på føden.

Ha en fin dag!

Jeg er her en tur i dag, men i morgen tidlig skal jeg inn på sykehuset igjen, så enten tar de vannet ellers får jeg en ny kur!!!

heisann hoppsann!
nå har jeg gått 1 dag over termindatoen(som var i går.....) tror slimproppen gikk i sta[:)] men det var bare litt blankt slim som kom....så jeg er ikke 100% sikker,men har hørt at den kan komme i små mengder?[8|]

Hei hei dere som er igjen. Er også en dag over termin i dag, men hva hjelper det når lille frøkna har bestemt seg for å vente litt til. Tror slimproppen gikk etter jeg ble strippet hos jordmor i går. Så nå er det vel bare å ta en dag av gangen.
Lykke til dere som er igjen i hvertfall....[:)]

ORIGINAL: nettemor

Jeg er her en tur i dag, men i morgen tidlig skal jeg inn på sykehuset igjen, så enten tar de vannet ellers får jeg en ny kur!!!

Har du allerede fått en kur som ikkje har virka? Og får eg spørre kvifor du får bli satt igang så tidlig? Er jo "berre" ved termin... Ønsker deg uansett lykke til! Og håper du snart har gullet ditt i armane dine! [;)]

Er her i dag jeg også... Har prøvd å gå endel trapper, men det virker ikke som om det hjelper! Får bake litt brød i stedet da.. Tomatbrød, nam nam [:D]

Jeg har blitt satt i gang pga svangerskaps forgiftning, kuren virka bare litt [:(] det  var sinnsykt vondt men den gjorde så jeg fikk 2 cm åpning og mer modent, så jeg skal ha en ny i morra om ikke de kan ta vannet da, håper de kan det[:)]
Håper han vil ut snart, lykke til selv da, håper lille babyen din også vil komme ut nå!!![:)]

ORIGINAL: lilletrille

Har du allerede fått en kur som ikkje har virka? Og får eg spørre kvifor du får bli satt igang så tidlig? Er jo "berre" ved termin... Ønsker deg uansett lykke til! Og håper du snart har gullet ditt i armane dine! [;)]

Jada, nå er jeg tilbake. Veldig godt å være tilbake slik at jeg har dere å skravle med, men jeg skulle jo gjerne vært på sykehuset i stedet[;)]
Var hos jordmora i dag. Hun sier fortsatt at alt er klart, bare å vente på at ting skal skje... Og det kan en vel trygt si at jeg gjør også!
Jeg skal ikke på overtidskontroll før 5. mars. Håper jeg slipper det!!![:)]

Ok. Ikkje kjekt med svangerskapsforgiftning... Håper det skjer noko snart då! Og at dei tar vatnet imåra! Skal krysse fingrane for det!

Jeg har blitt satt i gang pga svangerskaps forgiftning, kuren virka bare litt [:(] det  var sinnsykt vondt men den gjorde så jeg fikk 2 cm åpning og mer modent, så jeg skal ha en ny i morra om ikke de kan ta vannet da, håper de kan det[:)]
Håper han vil ut snart, lykke til selv da, håper lille babyen din også vil komme ut nå!!![:)]

ORIGINAL: lilletrille

Back
Topp