Opprop 22. februar

Nildro

Glad i forumet
Her er jeg, tidlig en onsdags morgen - men nå tror jeg faktisk at det er ting på gang om ikke så lenge.... [:)]

Etter sykehusturen på søndag roet alt seg. Mandag kveld tok det seg opp igjen med sterke kynnere/sammentrekninger og mensmurringer. Men det roet seg utover natten.
I går kveld fikk jeg det igjen, sterkere, og litt blodblandet slim (proppen, proppen, proppen...!!! håper jeg....)

Har sovet noen timer i natt, våknet av guttungen, og får ikke sove igjen, og kjenner murringer fortsatt. Det MÅ da bety at modningen er godt i gang nå!!!??!! [8|] Kanskje jeg er tobarnsmor innen helgen???

Jeg tror IKKE jeg går til termin!
"krysser fingrene for at magefølelsen er rett"

Ha en fin dag!! [:D]

Spennende Nildro! Jeg kjenner ingen tegn til modning enda, så jeg går sikkert over. Heldigvis synes jeg ukene går relativt fort enda. Uke 37 idag =) Det kan i praksis skje når som helst da! Drømte at vannet gikk i natt da.... Ha en fin dag alle sammen!

lykke til... ;) jeg har lagt med 39 i feber i natt.. er helt utslått.[&o].. er stiv og støl i kroppen og har rie lign sammen trekninger.. har nå fått i meg en smertestillende tab.. liker ikke å ta sånt når jeg går gravid, men jeg trenger å få hvilt ut litt hvis jeg havner på klinikken i nærmeste framtid..[&:]

jeg føler meg så lett og fin i kroppen idag.føler at magen har "flata ut litt" og ikke så tung som den har vært.beina også føles lettere.vet ikke hva det er men kan være akupunkturen i går som har lettet litt på trykket i kroppen??!![:)] fikk litt mer "tak" i de modningsriene jeg. har mer sammentrekninger som går over nå istedet for den harde magen jeg gikk rundt med nesten hele dagen!!
skal bli en fiiin dag.er på vei for å stelle håret mitt.DET bli diggis!!!!

Så spennede! Vi krysser fingrene for deg.
Her er det ingen forandring. Bortsett fra at jeg får mer og mer vann i bena [;)]

Jeg drømte i natt at jeg føder om 12 dager jeg, dvs mandag 6 mars. Helt greit det HVIS jeg er sanndrømt[;)]

Ellers skal jeg vaske hus i dag, fikk lista ferdig gangen i går, så det ser ikke ut her.... Sambo er hjemme og er syk i dag,omgangssyke. Kanskje han kan smitte meg litt? Sånn at jeg KANSKJE føder snart??[8D]

jepp er her jeg [;)]
lite som skjer her..var bare litt slapp i går, å blitt mer trøtt de siste netterne.. [8|]
skal på modningsakupunktur i neste uke.. håpe det får fart på ting, viss ikke noe skjer før [:D]

Her er jeg også [:)]
Stiv og støl i kroppen etter en god natt søvn. Men ikke så bra nå, er blitt skikkelig forkjølet med feber og det hele.

Er her enda ja! Tror faktisk jeg kommer til å være her en stund, tror han liker seg ganske godt der inne[8|] 

Merkelig at jeg har hatt en sånn rar følelse i kroppen, masse kynnere, falske rier, vondt nedover beina og mensmurringer.... for d skjer jo ingen verdens ting, og dette har vart i ca en uke nå[&:] 

jaja nå skal jeg slutte å tenke på det og planlegge dagene mine frem til termin! han trenger ikke komme, skal få vær inni magen til mamman sin så lenge han vil han.. jada[:D] skal kose oss vi lille gull!!!

jaja æ e nu åsså hær...
ingen tegn til at d ska skje nåt enda...h*n kåmmer væll når h*n e klar får d [:)]

Jeg er fortsatt her. Sliten, trøtt og føler at jeg ser helt for jævlig ut.[&:]

Her er jeg... Ikke noe på gnag her hvertfall..

er her!!!!!!!!KMartine jeg har fra før fikk jeg 14 dager før termin så kansje Tea LOuise vil komme idag!!!!!!!Jeg gjør alt for det skal skje!!!!!Noen som kan gjøre fort gang??????????gi meg litt føde støv!!!!!!!!!!!!

Joda, sitt her å titte på OL idag ijænn!

Joda, er her jeg og. Inen tegn på at noe kommer til å skje snart.

Var hos jordmor i går da, og hun sa at hodet var begynt å feste seg. Det er jo et godt tegn selvom det ikke trenger å bety at det skjer noe med det første [:)]

I am here... Eller dvs ikke så lenge. Skal straks på Ikea [;)]

Jeg er med fortsatt [;)]

Hei er her enda har hatt en lang og vond natt,men hadde lovet jentene mine 9 og 8 bowling så måtte bare komme meg ut. Så nå er jeg helt utslitt. Så en baby idag 2mnd gammel han hadde¨veid 3500 g ved fødsel ca det vår skal veie han så ganske stor ut, så tenkte mye på setefødselen min. ha en fin kveld.

Back
Topp