Opprop 22.februar

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Begynner vel å tynnes ut i rekkene nå?

Jeg er her forøvrig fortsatt, virker ikke som jeg skal noen steder heller. Dag 3 på overtid.
Hadda passa veldig godt om han kom i dag, da det er bursdagen til han han skal oppkalles etter. Men tror nok ikke det, ikke et eneste tegn. Ikke et!

Jeg er her forøvrig fortsatt, virker ikke som jeg skal noen steder heller. Dag 3 på overtid.
Hadda passa veldig godt om han kom i dag, da det er bursdagen til han han skal oppkalles etter. Men tror nok ikke det, ikke et eneste tegn. Ikke et!
Hadde ikke vi en avtale om fødsel i dag før 12??:-P
Har vi mere tro på 25/2 da??

Mh... Er her ennå... Dag 4 over, med ballong i glufsa og Litt Harley-Quinn-psykotiske-tendenser i topplokket.... Men nå MÅ han ut snart, ellers får dem hente han ut selv..

Jeg er fortsatt her, ennå litt større og tyngre enn i går.

Hadde ikke vi en avtale om fødsel i dag før 12??:-P
Har vi mere tro på 25/2 da??
Jo, jeg ser på meg selv som pinlig punktlig, så skylder på baby. :p
Absolutt ingenting i gjære her. Vi får satse på 25. ja, men klarer ikke helt se for meg det heller! :p

Skulle ønske jeg kunne fortelle at idag var min tur... Men den gang ei... Har satt en frist til torsdag. Fredag får sykehuset gå inn å hjelpe, for dette klarer ikke psyken min lenger. Termin i morgen.

Skulle ønske jeg kunne fortelle at idag var min tur... Men den gang ei... Har satt en frist til torsdag. Fredag får sykehuset gå inn å hjelpe, for dette klarer ikke psyken min lenger. Termin i morgen.
♡♡♡♡

Jeg er fortsatt her, tre dager over termin. Ingen tegn til at noe er på gang heller. Hadde håpet å unngå fødsel i morra, på bursdagen til mamman min, men vi får nå se. Jeg er fortsatt i fin form da så skal ikke klage :)

Jo, jeg ser på meg selv som pinlig punktlig, så skylder på baby. :p
Absolutt ingenting i gjære her. Vi får satse på 25. ja, men klarer ikke helt se for meg det heller! :p
Jeg stemmer for 25!!!;-) Har virkelig trua på menstermin!!! :-D Men han er hjertelig velkommen tidligere da:-D

Her er jeg enda preggis :p
8 dager til termin! Krysser litt for fullmnd i natt :p lov å håpe da, så får se! (Selv om jeg egentlig har sakt 25.02):p

Hadde dette vært lillesøster hadde jeg vært på sykehuset nå med snart baby i armene:D

Her er jeg enda preggis :p
8 dager til termin! Krysser litt for fullmnd i natt :p lov å håpe da, så får se! (Selv om jeg egentlig har sakt 25.02):p

Hadde dette vært lillesøster hadde jeg vært på sykehuset nå med snart baby i armene:D
Jeg har også et lite håp på fullmånen. Ig hjernen min har på en måte hele tiden sagt 25, selv om psyken nå er tynnslitt :p
Hehe, nummer to skulle ikke fått lov å være tregere enn storesøsknene! Med termin i morgen ville storebror vært 8dager allerede :o

Fortsatt her! Ligger klar på sykehuset å venter pga lang reisevei! Skikkelig morro å ikke vite om samboer rekker hit når det evt starter :/
Slimproppen gikk for 1 time siden da! :D To dager til termim :)

Back
Topp