Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke vi en avtale om fødsel i dag før 12??Jeg er her forøvrig fortsatt, virker ikke som jeg skal noen steder heller. Dag 3 på overtid.
Hadda passa veldig godt om han kom i dag, da det er bursdagen til han han skal oppkalles etter. Men tror nok ikke det, ikke et eneste tegn. Ikke et!
Jo, jeg ser på meg selv som pinlig punktlig, så skylder på baby.Hadde ikke vi en avtale om fødsel i dag før 12??![]()
Har vi mere tro på 25/2 da??
♡♡♡♡Skulle ønske jeg kunne fortelle at idag var min tur... Men den gang ei... Har satt en frist til torsdag. Fredag får sykehuset gå inn å hjelpe, for dette klarer ikke psyken min lenger. Termin i morgen.
Jeg stemmer for 25!!!;-) Har virkelig trua på menstermin!!! :-D Men han er hjertelig velkommen tidligere da:-DJo, jeg ser på meg selv som pinlig punktlig, så skylder på baby.
Absolutt ingenting i gjære her. Vi får satse på 25. ja, men klarer ikke helt se for meg det heller!![]()
Ja, jeg liker jo å ha rett, så hadde jo vært litt stas det og.Jeg stemmer for 25!!!;-) Har virkelig trua på menstermin!!! :-D Men han er hjertelig velkommen tidligere da:-D
Så du fikk ballong? Var du ikke moden nok?Mh... Er her ennå... Dag 4 over, med ballong i glufsa og Litt Harley-Quinn-psykotiske-tendenser i topplokket.... Men nå MÅ han ut snart, ellers får dem hente han ut selv..
Tydeligvis ikke :-/ Moden, men ikke myk, mener jeg ho sa..Så du fikk ballong? Var du ikke moden nok?
Jeg har også et lite håp på fullmånen. Ig hjernen min har på en måte hele tiden sagt 25, selv om psyken nå er tynnslittHer er jeg enda preggis
8 dager til termin! Krysser litt for fullmnd i nattlov å håpe da, så får se! (Selv om jeg egentlig har sakt 25.02)
Hadde dette vært lillesøster hadde jeg vært på sykehuset nå med snart baby i armene![]()
Hmm, så rart. Trodde man var myk når man var modenTydeligvis ikke :-/ Moden, men ikke myk, mener jeg ho sa..