Opprop 22 desember ! .... og det nærmer seg julaften.

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Linka ( 04 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Kanel ( 18 januar )

* Chilli24 ( 20 januar )

* Terese ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

* Hellicat ( 27 januar )

Dagens sitat :

Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn.

Henry Ward Beecher

Jeg holder ut enda. Har hatt en kjempe dårlig natt og er så trøtt, men er her enda. Skal slappe av litt nå.
Klem

Jeg er her også! Begynner å komme litt i julestemning nå selv om det er 7 grader og vårvær ute! Formen er relativt bra, vagger som en gås og er gankse svimmel men klarer stortsett å ta det med ro.

titt titt! Jeg skal levere siste utkast av masteroppgaven min i dag....så jeg er bittelitt stressa akkurat nå!!!

Jeg er her!
Har vært hos legen i dag og alt var bare bra[:D][:D].
Bli fort sliten og trøtt, men holder ut.[&:]

Så koselig med en ny januarmamma[:D][:D][:D]. Velkommen[:D]

Her er jeg.. sliten og litt stressa - mye å gjøre i dag - skal reise fram og tilbake fra foreldra mine og feire 50årsdag i dag - og så tilbake for julefeiring i morrakveld eller lørdagsmorgen..
*sukk*
har 1000 ting å gjøre i dag, så derfor ser dere nok ikke mye til meg på forumet den 22.desember i år, nei [;)]

Her er jeg og titt tei [:D]

Her e jeg også. Formen er bra, bare noen kynnere som kommer og går... skal slappe av i dag da... [:)]

Jeg er her.. Sliten, men gleder meg til julaften:)

Og her er jeg også, termin 18. januar. [:)] Hos jordmor igår, og hodet har festet seg, juhu! Vi gleder oss masse!

Jeg er her!! litt murring i bekkenet, men ellers i fin form, ferdig med julegavene, pynta tre, ferdig å bake, vaska hus og i grunnen klar til jul nå!!! [:D]

Er her, men kun for å svare på oppropet. Dårlig tid til forumet om dagen.... Har satt sammen sprinkelsenga i dag, så nå er jeg klar....

Da har jeg lagt til alle de som ville på lista og oppdatert den litt.
Klem

Er nok her enda...[;)]
Var hos legen i dag,og ho var rimlig sikker på at hodet nå er festa!
Håper jeg får feire jul med de to tassene vi allerede har...

Jeg er her bare litt sent ute. har vært litt lei meg i dag. Skulle ut å handle i dag morges og kom ut på hovedveien og der ligger min lille kosepus. Noen har nok kjørt på henne i går kveld. Snufs[:(] Syntes det var rart hun ikke kom hjem før jeg gikk og la meg i går. [:(][:(]

Ååååå.... [:(] Jeg beklager vennen. Har selv to puser og vet hvordan det er og miste en. Gjorde det rett etter at vi flytta hit. Det er så trist. Håper at det gikk fort da. Ikke gøy og finne pusen slik når man er så langt på vei. Hormonene gjør sitt med hodet og jeg kan ikke tenke meg hva jeg hadde følt.

Mange klemmer fra meg.[:(]

Back
Topp