OPPROP 21. FEBRUAR

*lilletrille *

Gift med forumet
Starter denne idag også eg... har jo ingenting anna å gjere! Setter ei stjerne bak dei som ikkje meldte seg igår, og så setter eg ny på dei som fortsatt ikkje melder seg...
Håper eg ikkje tar oppropet dei nærmaste dagane!!! He he, har nemlig mest lyst til å føde! [:D]

# Snapp (6 februar)  *

# Lilletrille (12 februar) 

# cloetta (17 februar)

# Lisee (19 februar) *

# Hanne84 (21 februar) *

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar) *

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Nettemor (28 februar) *

# Mon82 (28 februar)
*

Heia! Er her enda. Glemte å melde meg igår... [8|]
Har vært på overtidskontroll. Alt vel. Fikk vite kjønnet.... Såååååå deilig!!! Det er bare så utrolig herlig å vite at jeg snart blir mamma til en gutt!!!

Idag er jeg hoppende glad!!! Lykkelig... Har akkurat sett gutten min... 

Møkka rier, bebis klarer visst ikke å bestemme seg for om hun skal ut eller ikke!! Enten får riene være her, ellers får de stikke dit peppern gror.. (eller ta seg en tur innom Lilletrille) [;)]

Ha en fin dag alle sammen! [:D]

Uffda... skikkelig dårlig gjort å lure deg sånn!!!! Men når vatnet har gått så er det vel uansett ikkje lenge igjen vel?
Har akkurat sett skiskytterstafetten i OL, kan jo bli sur av mindre.... men følte at det var noko som skjedde nederst i ryggen innimellom... hm, kanskje litt begynnande rier? Skal uansett til jordmor kl 14.30 så får høyre med ho om det er noko på gang!

Vært til jordmor no ja. Ho bestilte overtidstime fredag kl 8. Viss eg scorer masse poeng på testinga dei har der så blir eg værande på føden i helga for å føde! Men viss ingenting skjer, og babyen har det bra inni der med nok fostervann og greier, så får eg sikkert ikkje bli satt igang før mandag... og er alt inni der fortsatt ikkje modent, ja då kan det fort bli en mars-baby på meg! Phu, vart plutselig glad for at det ikkje er skudd-år i år! Har aldri tenkt på at en baby med termin 12. feb skulle bli fødd i mars! Men, men, eg får håpe han/ho kjem til fornuft snart og melder sin ankomst! [;)]

her er jeg også.. ingenting nytt.. godt jeg snart skal til jormora og bli strippet..( torsdag=) håper ting skejr etter på de ja!! vil ha ut lillegutt nå...

huff....jeg er lei nå jeg...hehe[8D] vil ha ut lillemann nå!![;)]

Hei hei. Er her jeg. Litt seint i dag, men vært hos jordmor, og alt så bra ut. Var moden og hadde 1,5 cm åpning. Ble strippet, men kan ikke påstå at det har skjedd noe av den grunn gitt. [:'(]
Men fikk i hvertfall med meg mamma sin 50 års middag i dag da. [:)]

Hei!!
Er her jeg også... Intet nytt... Skal til jordmor i morgen ...

Back
Topp