Opprop 20 januar

fruluna

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:)]

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Midt i norge (4 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# 87alenemamma (14 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (15 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

Si ifra hvis terminen jeg har satt i parentes ikke stemmer jenter
Kan gå litt i surr.. [;)]

God morgen jenter [:)]. I dag er det siste dag på jobb. Har innsett at jeg får det ganske travelt de siste tre ukene med pakking, rydding, shopping og andre ting som skulle vært gjordt. Skal bli deilig. Ellers fin form og synes tiden flyr nå [8D]

Her er jeg og! Venter og venter....

Her er jeg også idag!
Gårsdagen var jo helt forferdelig[:'(][:'(][:'(]
Hadde ikke gjort meg noe hvis fødselen startet... Men kanskje det er litt tidlig ennå..

Hei alle sammen. Er her i dag jeg,alt vell og ingen fødsel er igang...
Desverre... Er 38 uker i dag, så det nærmer seg. Jippi[:D]

å her er jeg,... Har vært uten tilgang på nettet i to dager nå.. deilig på endelig være tilbake igjen... Ellers begynner tiden å fly her nå ..ikke lenge igjen for min del ... Håper jeg....

Her er jeg[:)] 36 uker i dag!!! (ticker litt feil)
Må bare prate litt mer om været. Jeg tror det har kommet 1 meter snø her de to siste dagene nå. Jeg manna meg opp og skulle på butikken i sted. Brukte først 1/2 time på å måke fram bilen (som hadde blitt brukt sent i går kveld også) Og når det endelig var gjort og jeg begynte å kjøre, satte jeg meg fast i tunet. Det hører med til historien at tunet vårt er padde flatt....[&:]
Så da var det bare å få slurra bilen såpass til sida at den ikke står i veien for naboene... Hærlig med vinter![:'(]

Jeg er her jeg også, men jeg har ikke termin før 20. feb. Den 12 er mens termin og selvfølgelig hadde det ikke gjort noe om h*n kom da heller...

Jeg er også her ennå.

er her i dag jeg og[:)]

Eg og e her!
Var til jordmor idag, og no har babyens hode festa seg! Og idag begynner permisjonen min! Har vore sjukemeldt sidan før jul, men permisjonsdagen betyr liksom at det er veldig nærmt det som snart skal skje! [:D]

her e e ha ikke vært på noen dag pga error på babyverden :)

Back
Topp