Opprop 20. februar

bips

Flørter med forumet
Jeg kan jo likså greit begynne......litt tidlig men regner med ingenting skjer enda.

sitter her i tussmørke med en ganske så aktiv bebis i magen og halsbrann de lux.[:'(]

men, men.... d kommer vell en dag[8|]............................gleder meg til den dagen kan du tro, hehe

uff.. er her jeg også!!
så akkurat at jeg er 38 uker i dag,så nå kan vel alt skje fremover.
Har begynt å få litt små angst her nå,klarer ikke tenke på stort annet
om dagen..
Fødsels angst deluxe

Jeg er her... kjenner at den lille prøver å bakse seg ut, men nei da han må nok vente litt til...

Jeg sitter her og venter på at klokka skal gå litt fortere jeg.... Har sykehustime nå på formiddagen, og er så spent!!!

Jeg er her, har blitt forkjøla [:'(] og sover gørrdårlig om natta. For å se lyst på det er det kanskje greit å gjøre unna forkjølelsen før knøttet kommer. Ha en fin dag alle sammen!

God morgen [:D] 
Er her jeg også.
Ha en fin dag alle sammen!!!!

go morn! våknet opp idag og syns at magen min har sunket enda lengere ned????[8|] vet ikke om det er no jeg innbiller meg men....fikk bekrefta at hodet var festet i forrige uke så det kan vel være at han er kommet langt nedi bekkenet.syns jeg får sånn stikk i underlivet når jeg går litt.vel vel.har sovet godt i natt.ingen kynnere eller noe for en gang skyld[:)]

er her fremdeles..[;)] lite som skjer her.. lurer på om jeg kanskje så bitte litt slim i går... hmm.. kan det være litt av slimproppen tro?[8|] sikkert ikke...
ellers bare bra her, hatt litt mage vondt i natt.. men ellers bra!!

Her er jeg, også. Sov til 10 idag - luksus - men så hadde Jonathan sirkus fra 03.30 - 05.00 også da..... [&:]
Det er (heldigvis) veldig mye mer som er bra med barn enn det som er mindre bra, men jeg skulle ønske de var programmert til å sove godt hver natt....!! [8|] [;)]

Nydelig vær her på sørlandet i dag - strålende sol, et par kuldegrader og strålende hvitt. I dag skal jeg jammen rusle meg en tur!!! [:)] Fin dag til alle!

Jeg er her enda, skal til jordmor om en time, så da går vel kanskje denne dagen litt fortere en de andre [8|] 

God morgen ja... [:D]

Fortsatt fin dag alle sammen.......

Æ e åsså hær...
Håpe d skjer nåt snart...e SÅ lei...
Kåmm bittelitt blod i går, men regne me d ikke va nåt siden d va så lite...men har shikkeli ont i ryggen i dag...*plis la d være nåt som skjer*

er her jeg og, men jeg mener så sikkert det var slimproppen som gikk i dag morges... får ta tiden til hjelp... ;)

Er her jeg også.. Leeeeeei... [&:]  

Still here..!
Drømte at jeg fødte i natt. Helt absurd for det var en liten dukke som kom ut! Jeg ble kjempe skuffet. Hehe [;)].
Ellers så har jeg drømt, som jeg pleier, at jeg løper! Jeg har ikke mage og løper og løper og løper. Utrolig deilig.
Tror bekkenløsningen har gjort at jeg gleder meg til å kunne bevege meg igjen ja.. [;)]

Her jeg også. Selv om at jeg tror jeg må ta meg en tur ut i det fine været.
[:D]

Hei-hei!
Her er jeg! 2 uker og 2 dager til termin!!
Sov dårlig i natt ... ikke godt å ligge noen vei lenger, og sulten var jeg også [:-] Men til slutt sovna jeg ... så våkna jeg av at min kjære hadde forsovet seg, så jeg stod opp og kjørte han på jobben *snill* [:)]
Gikk rett i køya når jeg kom igjen, men fikk ikke sove så jeg måtte lese litt - og plutselig var klokka 10!!! Så sånn alt i alt har jeg nok fått nok søvn likevel [:D]
Men kommer jeg i gang med det jeg hadde planer om? Nææ... verre med det, gitt! [8|]

Ha en fiiin dag!

er her[:@][:@]uff er lei.........................................

Er her jeg også, ingenting som tyder på at noe kommer til å skje med det første... [>:]

Er her jeg også... [&o] Full av hormoner! [:(]

Back
Topp