Opprop 20 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Linka ( 04 januar )

* Grete71 ( 05 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Lena28 ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Chilli24 ( 20 januar )

* Terese ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

Dagens sitat :

Teddybjørnens fremste dyd er at han ikke kan elske seg selv.....bare andre.

Ted Menten

Da henger jeg her enda. Formen er fin og det er ingen tegn til rier enda.
Skal ut en tur og se om jeg får kjøpt to julegaver, men kommer tilbake senere.
Hvis noen har info om Grete71 og Storm hadde det vært kos og fått det inn her. Er tre dager siden vi har hørt noe spess. De kan jo ligge på føden for alt vi vet.
Håper også alle har funnet seg sladrevenner.

Ha en kjempekoselig dag alle sammen.
Klem

Ser ut til at Storm har fått en liten gutt så da fjerner jeg henne fra lista og inn på fødselslista

Er her jeg også, alt er som det skal. Kynnerene roet seg ned i går kveld og har holdt seg borte...phu..[:D]

Jeg er her..

Jeg er her jeg og [:D]
Sove som en stein i natt etter tab fra jordmor + sove på dagen i dag.
De hjalp meg har bare hatt ca 10 kynnere i hele dag så kansje jeg klarer å gå ut året. Har jo bare 1-2 cm åpning. Hadde litt protein i urinen i går når jeg var på føden.

Grete71 har jeg fått meldig av hun er hjemme har ikke hatt noe kynnere ikke hadde hun protein i urinen i går. Så alt var bra med henne og [:D]

Her er jeg og! Formen er grei, dvs som vanlig, men jeg hadde ekstremt mye kynnere i går da jeg skulle gå en liten kveldstur. Kom meg nesten ikke avgårde og måtte stanse for hver 10. meter omtrent. Vet ikke helt hva det betyr, men jeg har prøvd å gå turer i det siste hvor det samme har skjedd. Jeg går jo nærmest med museskritt pga bekkenløsningen, så hvorfor skjer dette??? Irriterende er det iallefal, for det er jo deilig å komme seg ut litt i dette vinterværet.
Skal til jordmor i morgen for å sjekke leiet og hvis hun er usikker får jeg ultralyd. Håper babyen har snudd seg for det føles som om noe presser godt der nede...

Jeg er her.. delvis - kvalm og uggen i dag - og mannen min er kommet hjem fra jobb fordi sjefen hans følte seg dårlig, og da min kjære hadde vert hjemme omtrent en time og sovet litt på senga hørte jeg et fryktelig leven på badet - han kasta opp MASSE - stakkars..
(det der hadde jeg på søndag) men han følte seg heldigvis mye bedre etter å ha kasta opp, da[:)]

-og forresten - er kjempeøm i magen etter kvalmen på søndag og et vannvittig leven fra ungen i går og i natt..
andre som synes sparkene er mer enn sterke nok for tia, eller[8|]

Er her jeg.

Var på UL i går, er en liten baby men vokser så da er mor fornøyd. Hadde en liten stillstans for 2 uker siden så har hatt noen bekymringsdager. Men nå har det tatt seg opp igjen. Og som mange andre har jeg vært bekymra for å bli 2005 mamma og ikke 2006.

Men babyen har hørt på mamma og spiser mer så da holder vi ut til over nyttår [:)]

Denne låg inne på generel diskusjon

Følgende melding fra henne nå:

Jeg ble lagt inn igjen idag, blodtrykk 170/110, 3+ på proteiner og økende ødem. Alt bra med mor og barn foreløpig... Blir liggende til observasjon med ønske om og bli januarmor...
Klem lena28

Back
Topp