Opprop 2. februar!

Lisee

Elsker forumet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (planlagt ks 9 februar, termin 15 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

Ny dag, nye muligheter[:)]
Her har det ikke skjedd noe som helst. Har ingen følelse av at noe er på gang heller. (ikke det at jeg vet hvordan det føles, men[;)])
Får nok bare smøre meg med tolmodighet og få dagene til å gå fort!

Her er jeg! Faktisk sovet i hele natt uten en tissepause!! Deilig!!!! [:D]
Nå skal jeg til jordmor!
Ha en fin dag jenter!!

God morgen. Her skjer fint lite - kjenner at dette kommer til å bli en lang og kjedelig dag [:(]. Har ikke motivasjon til å gjøre ting jeg kanskje burde gjordt eller å besøke venner heller. Hva gjør man da.....?

Fisken! Hva du skal gjøre? Jo berre slapp av!!! Det er det som er hovedoppgåva vår no framover! Vi har lov til å slappe av og ikkje ha overskudd! Vi må lade opp til fødselen veit du! Så sett deg i godstolen og få hvilepuls med ein god film eller noko sånt! [;)]

Skulle egentlig til jordmor idag, men ho vart sjuk, så eg skal til legen imåra. Uff. Hadde gleda meg sånn til denne gangen, er jo 2 veker sidan sist eg var til kontroll. Men det er no ikkje så lenge til imåra heller, så eg skal nok holde ut! [8|] Og så er det mykje bedre å gå til jordmor syns eg, for ho tar seg liksom meir tid til meg enn det legen gjer...

ORIGINAL: lilletrille

Fisken! Hva du skal gjøre? Jo berre slapp av!!! Det er det som er hovedoppgåva vår no framover! Vi har lov til å slappe av og ikkje ha overskudd! Vi må lade opp til fødselen veit du! Så sett deg i godstolen og få hvilepuls med ein god film eller noko sånt! [;)]

Skulle egentlig til jordmor idag, men ho vart sjuk, så eg skal til legen imåra. Uff. Hadde gleda meg sånn til denne gangen, er jo 2 veker sidan sist eg var til kontroll. Men det er no ikkje så lenge til imåra heller, så eg skal nok holde ut! [8|] Og så er det mykje bedre å gå til jordmor syns eg, for ho tar seg liksom meir tid til meg enn det legen gjer...

Slappe av ja.... Men er så rastløs også! Må prøve å nyte denne tida ja, kommer aldri tilbake [8|]. Jordmor er så mye kjekkere å gå til ja enn lege - helt enig! [;)] 

Er her jeg og[;)]

Er her jeg..... Uthvilt etter en god natt søvn, med bare innlagte tissepauser. Og nå er det shopping med mamma på programmet.[:)] Ha en fin dag alle sammen.

Her er jeg i dag etter en lang og god natt. Men tissepausene måtte inn..
Har tenkt å gå en lang tur etterhvert. Klarer likesom ikke sitte på rumpa hele dagen å vente på at noe skal skje.
Håper humøret er litt bedre idag enn igår.. Det fløy jo opp og ned som en jojo hele dagen...
Dere får ha en fin dag alle sammen[:D]

en nervøs Mona her Hopper i dusjen nå og gjør meg klar til sykehusbesøk. Sjekke hvilken vei hun nå ligger. Fullgåtte 38 uker i morgen ! ! ! !

Er her jeg å...som vanlig. Har hatt ei utrolig god natt,bare oppe på do en gang,kl 5.I tillegg vokna jeg ikke før kl 10.30. Fikk helt sjokk,men godt var det. Tror også jeg må prøve å komme meg ut i dag,blir helt sliten i kroppen av "bare" å sitte på rompa...Menh vi får se da.

Ha en flott dag [:D]

Her er jeg....

er her jeg også....har hatt så sinnsykt vondt i underlivet de siste 4dagene, kraftig kynnere og menssmerter,babyen som presser konstant.. så ringte jordmora mi og hun trodde det var noe på gang nå, så håper det setter igang for fullt iløpet av helga nå[;)]

Halloen!
Er her jeg også.... Har ikke vert helt i form de siste dagene, men plutselig idag er jeg i kjempe slag.... Trodde kanskje det var noe på gang, men neida....  Er jo ennå ca 3 uker til termin, så jeg må vel bare smøre meg m tolmod...

her er jeg[:D]

Er her fortsatt[:)]

joda er her jeg og (tror jeg.... )er litt utafor akkurat nå, for jeg har sløva på sofan en liten stund og ikke helt våken enda.... 

hei hei her er jeg , nu venta e berre på at nokka ska sje :) 

Back
Topp