Opprop 19 januar!

fruluna

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Midt i norge (4 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# 87alenemamma (14 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (15 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

Hallo jenter!
Nå begynner lista å bli lang!! Så gøy! [:)]

Ha en fin dag alle sammen!!

Jaaaaa, i dag er jeg også med på lista[:D] Det betyr jo at det nærmer seg, det[:D]
Sitter inne og ser ut i dag. Snøen laver noe helt sinnsykt ned. Er ikke ofte det kommer så mye på en gang her!
Tror ikke jeg skal ut og kjøre i dag. Må finne et eller annet å pusle med inne[:)]

Henger med her jeg. Har fått det for meg at det ikke må skje noe før terminen min, syns plutselig jeg fikk så dårlig tid...... stresse-stresse.. Og jeg som satt for et par uker siden og ønsket den ungen ut snart[:D] Men, men det e vel ikke noe jeg rår med allikevel.

Jeg er også her

Keisersnittet blir 6 februar så lenge hun ikke plutselig ønsker å snu seg ! ! Fremdeles håp, men blir fjernere og fjernere

Har permisjon nå også.. snodig.. nå nærmer det seg virkelig ! ! ! ! !

Eg e her idag! Har begynt å kjenne tyngden... No blir vi berre større og større, ingen tvil om det!

er her jeg og[:D] hmmm sku ønske d kunne skje noke snart.. er leeei av å bare vente

Heisann [:)]. Er her jeg... Har hatt mange harde spark i dag - noe jeg ikke har hatt på lenge. Det har liksom gått over til bevegelser mer enn kickboksing, men i dag har det sannelig vært fart der inni. Siste dag på arbeid i morgen - så permisjon. Deilig [:D].....

Hei..

Er her ennå jeg også, til onsdagen skal jeg på sykehuset og se om jeg skal ta keisersnitt igjen..

Her er jeg! Litt seint på idag men! Ingenting har skjedd... fortsatt bare kynnere!

Back
Topp