OPPROP 19 FEBRUAR

louis22

Elsker forumet
Hei jenter hvem er her hos oss fortsatt???

# Snapp (6 februar)  

# Lilletrille (12 februar) 

# cloetta (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# Chakka (25 februar)

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar)

jeg er her fortsatt men lurer på om vannet gikk litt her?? vente og se hva som skjer!![:)]

Er her fortsatt jeg også, ser søren meg ut til at alle har tenkt å snike i køen før meg her......[:@]

hei.er her fortsatt...

Eg og er her.
Igår prøvde eg først brystmassasje, så litt knikking av "puta" på foten (har aldri helt funne den... trur ikkje eg har den... men gnikker og masserer der den skal vere!!! [:D]).
Og til slutt så hoppa vi til køys og prøvde den metoden... venta i spenning heile natta. Iallefall inntil eg sovna... men ingenting har skjedd her nei! Idag har vi gått tur i 1 time. Trur ikkje på at noko hjelp, babyen kjem ikkje før den er klar!

er nok desverre her idag også... tror ingenting av de såkalte metoden efor å sette igang fødselen eller kjerringrådene fungerer.. babyen kommer når den er klar uansett.. [8D]
hvordan går de med deg lousi2 ?? var de vannet som gikk??

er her enda[:(][:(]

lykke til louis2, håper det var vannet som gikk, ser du ikke er pålogget så karnskje nurket ditt er på veg? [;)]

Er her jeg og...
Sukk....
Håper du snart kan holde bebisen din i armene dine,louis2!!!! Krysser fingrene for deg!
Og alle oss andre

hallo!
Er her jeg også.... Nærmer seg for hver dag nå... hehe

Hei jenter[:)]
Har vært borte en stund pga ødelagt data men nå er jeg endelig tilbake:)
Sitter her enda ,det skjer altså ingenting her hos meg...tror ikke nurket vil komme ut jeg[:D]

Back
Topp