Opprop 19 feb❤️

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Ja jenter ! Ikke lenge til fullmåne! Blir det baby eksplosjon her ! :D :D

Hvordan går det ? Hvor mange er igjen? Heier på dere ❤️❤️❤️
 
Termin til tirsdag, er klar til å ta imot når som helst :-D
 
Rekker opp hånda... En dag på overtid ifølge syklus. 1 mnd på overtid ifølge psyken :p
 
2 dager på overtid. Formen er heldigvis bra. Og litt energi er tilbake etter noen trøtte dager fra søndag til onsdag.
 
4 dager overtid. Bekkenet gjør veldig vondt i dag, men det er sikkert fordi at jeg stod mye oppreist i går. I tillegg er det mye press. Har problemer med å gå i dag. Ellers er alt som før, men kanskje mindre bevegelser i magen.
 
4 dager overtid. Bekkenet gjør veldig vondt i dag, men det er sikkert fordi at jeg stod mye oppreist i går. I tillegg er det mye press. Har problemer med å gå i dag. Ellers er alt som før, men kanskje mindre bevegelser i magen.

Du må sjekke det hvis du syns det er lite liv :) Skal ikke være det! Og godt å være På den sikre siden :)
 
Går nå her og vagger, og tenker jeg kommer til å gjøre det en ukes tid til.
 
Fortsatt her. Ekstremt trøtt i dag selv etter en god natts søvn. Merkelig nok. Må nok sove litt på sofaen etterpå :)
 
Offisell termin idag, but still going strong! Her skjer ingenting!
 
Fortsatt her! Mens- og UL-termin i dag, men 8 dager igjen til "min egen" termin (lillebror er laget på laaang syklus). Begynner å bli skikkelig spennende nå, nyter hver fridag som om det var den siste på en god stund :)
 
1 uke til termin , og er fortsatt her, med murringer og ubehag :confused:
 
6 dager på overtid... Jenta føler seg vel heller mer fisk enn vannmann - skillet går jo i dag :p strippet for andre gang i dag, og så er det jo 98% fullmåne søndag så vi holder en knapp på det... Nå rekker jeg kanskje hekle ferdig kant på teppet til vesla og :p holder motet oppe selv om jeg er ganske lei nå...
 
Back
Topp