Opprop 19.april.2006.

x1xangelica

Elsker forumet
Jepp, her er jeg..
Sitter og titter på fødselslisten for april og nå begynner det å bli tomt her, men har tenkt til å være her til mai jeg så =)

Er her jeg også.....
Skal snart kaste meg over eksamensoppgaven.....

Skulle ønske jeg kunne få oppleve å føde før terminen.....Kjenner meg så ferdeig til å føde nå allerede.....

J.elise!!

[:D]Er her.... Tro det eller ei,men skal straks legge meg for å sove frokost.. 3 dager igjen til termin ,men blir nok et lite mai barn på meg!!
[8|]Lurer på om det er vårslapphet??? Hmmm,dagens høydepunkt er å sove frokost ,sove lunsj,og så sove middag..... [:)]Sover 14 timer i døgnet jeg! Jaja,bikkja synes det er hyggelig at vi sover sammen[:D] Mann og sønn har lært seg til å snike seg rundt ,de vet aldri om jeg sover eller ikke. Flinke guttene mine!

jeg er også her[;)]

Jeg er her enda jeg og...
Denne babyen har det altfor godt inni magelusken..

Og jeg er også her--mistenker også at dette blir et mai barn...??

er her jeg også.. har pusset vinduer idag.. deilig vær.. minner mye om sommeren.. har iallefall stått ute i bikinioverdel og jobbet..he,he..

Hei å hå og vel overstått påske!!! Her e æ! Tjukk og svær!!! Må innrømme at æ begynn å bli lei, men trur d e mest før at folk heile tida spør om æ e lei, og da må æ jo liksom kjenne etter før æ svare... Jaja, så lenge æ kan trille vogn på 17. mai e æ kjempefornøyd!!![:D]

På plass jeg..... og hvis jordmor skal ha rett må jeg sette i gang snart, he he

Er her eg og

er her jeg også [:)]

Back
Topp