Opprop 18 september

Jeg er her fortsatt med stoooor mage. Trodde kanskje noe skulle i gang i natt/morges men neida..... Får en og en vond kynnere/rier men det er ikke mer en en i timen ca.... Jeg som har sagt hele svangerskapet at jeg skulle føde i dag .... Hmmmm.... Jeg må nok fortsette å vente....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Kanskje noe på gang her, hadde noen sinnsyke smerter nederst i magen inatt som ble borte og kom tilbake nå.. Men vet ikke helt hva som er hva siden jeg er førstegangs :( men nok vondt for at jeg ikke klarte å stå var det!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er her...termin til tirsdag, så jeg kan jo bli her en stund til, jeg... Har ubehagelige kynnere og føles som h*n er på vei til å grave seg ut, men slik har det vært en stund.

Jeg er her... termin 29. Var hos jordmor igår, å jeg ligger nå under kurvan så vært sendt til sykehuset på sjekk. Alt var heldigvis bra men lilla jentan veier 2700g hvilket er -18%, så skal tilbake på sjekk igjen neste torsdag og ev igångsetting etter det...

Jeg er her... termin 29. Var hos jordmor igår, å jeg ligger nå under kurvan så vært sendt til sykehuset på sjekk. Alt var heldigvis bra men lilla jentan veier 2700g hvilket er -18%, så skal tilbake på sjekk igjen neste torsdag og ev igångsetting etter det...

Termin da jeg og :)
Håper de setter deg igang da :)
Godt at alt var fint da!

Jeg skal på sykehuset på fredag og håper de setter meg igang da! Her går det at ungen var litt stor!

Er her enda ;-) termin 25. September. Nå har jeg vasket og baket til den store gullmedalje :-)

Pip! Vonde kynnere og nedpress, spes om natta! Så er mye modning på gang.. Men ikke termin før 28.sept, så da.. ;)

Baaah! Termin i dag å sett her enda m stoooor mage! bare masse tulle kynnera å no e æ lei av å bare ha tullevondt!!! Koooom ut lille venn ♥

Jeg er her, har ikke termin før neste fredag så skjer nok ikke noe her ennå.
Men skal blir deilig å endelig møte huleboeren, får bare smøre meg med tålmodighet.

Jeg er her :) termin er 26.

Vært hos jm i dag og skal tilbake den 25. hvis jeg ikke har født. Da skal hun ringe Riksen for overtidskontroll. Siden damen på den andre ultralyden min i uke 26 mente jeg var en uke lenger enn hva som var satt på oul, så skulle jm prøve å få en overtidskontroll litt tidligere enn på dag 7. Som jeg sa til jm, jeg hadde tenkt noe på det hadde det ikke vært for at en uke tidligere også er min menstermin ;)
Men denne uken er jeg blitt lei- nå er jeg klar til å få henne ut og få den dvaske, overvektige kroppen min sånn halveis tilbake :P satser på fødsel mellom mine to terminer jeg...

Er her enda jeg også... El termin på fredag, OUL termin på søndag. Begynner å bli utålmodig og synes godt hun kan komme snart! :) Legger meg hver kveld med tanken: "hva om det skjer i natt" og våkner hver morgen med at ingenting har skjedd... Men har jo noen dager igjen enda da...

Termin 24 så er her enda:). Var hos jm i dag og skal tilbake igjen til henne 24 hvis ikke det skjer noe før det. Hadde spor av proteiner i urin og litt høyere BT så fikk beskjed om å være obs i fht ytterligere sympt men foreløpig ikke noe å bekymre seg for:).

Er her. Termin idag! Storesøster kom 3 dager før, så nå er jeg utålmodig!!

Back
Topp