Opprop 18 mai

Alias

Gift med forumet
Siden jeg IKKE får sove + at det er min termin i dag så starter jeg likesågodt oppropet i dag 18 mai 2006...[;)]
Skal til jordmor i dag siden mitt blodtrykk hadde steget igjen da jeg var der på mandag...så får vi se hva som skjer...lillegutt har vel ikke tenkt seg ut enda han kjenner jeg `n  rett[:)][:)]
Hoff men er lei nå så han kan bare komme...

~Raggsokk???har dere blitt foreldre???

Å hvem har jeg så med meg på denne ellers mørke dagen (natta)????

Jeg er her i dag også, 4 dag på overtid.
Skal på ny til jordmor i morra for å prøve stripping for 3.gang.....

Tutti; lykke til![:)]

[:)]er her jeg og,lykke til dere på overtid håper det skjer noe snart........

ingen 17 mai barn heller- 1 uke på overtid.......
jeg er her fortsatt....

er her fremdeles[&:] skal til jordmoren i dag. håper hun fåt tatt vannet i dag, siden de ikke fikk til å ta det sist[&:]
men fy og helvete så vondt jeg har i ryggen så nå mååååååå babyen komme snart.

jeg er her jeg og[:@]  vil aldri ut han her, skal til legen i dag, og da blir det ringt til sykehuset for å bestille overtidskontroll...

Henger med fremdeles jeg også. 39 uker i dag så nå er det ikke lenge til!!!
Lykke til alle som kjenner agt det er noe på gang, og gratulerer med de som fikk 16 og 17 mai barn!!!

Er her jeg også... kontroll på sykehuset i dag, så da skal jeg spørre hvor stort gullet er nå.. spennende.

Er her jeg også, skal også på ultralyd i dag for å se om hun ligger rette veien. Har ei lita sta jente jeg som tror hu vet best. [:)] Har det sikkert etter mora....

Er her fortsatt!

jeg er også her[:-] og jeg har også et håp om at de skal ta vannet når jeg er inne til kontroll i dag[:)] Hadde vært godt å få dette overstått snart nå!!!

Er her jeg også...

Har endel mensmurringer i magen, men det trenger ikke bety at det skal skje noe i dag....

8. dag på overtid....er her til i morgen, da skal d settes igang.

er her.. 5 dager til terminen:) har ikke begynt å vente enda faktisk. så sikker på å gå over.... samboer stresser litt med at jeg ikke har pakket den baggen da.. men skal få gjort det snart nå:)

e her eg òg ja.. etter ein heller strabasiøs biltur er eg endeleg komen heim.. no kan den lille iallefall kome for no er vi heilt klare(iallefall so klar vi kan bli[;)]) lykke til alle sammen eg det bør iallefall skje noke med noken idag òg[:)]

Jeg er her fortsatt,har faktisk pakket sykehusbaggen nu da,et steg på vei. E ikke helt klar for å føde ennu,men trur ikke æ nån gang blir klar til det. merker det er litt slitsomt å få nok søvn,men skal ikke klage,nyter å være gravid.

Ha en fin dag alle sammen,her i Tromsø ble det født 15 babyer på 16 mai mot 4-5 som er normalt på en dag,så det er allefall mange som har fått møte sine søte små.[:)]

seint som vanlig, men jeg er her.

sjekk på sjukehuset i morra

Back
Topp