Opprop 18 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Linka ( 04 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Linni ( 09 januar )

* Careen ( 03 januar )

* Sara73 ( 07 januar )*

* Fiorelina ( 18 januar )

* Storm ( 09 januar )*

* Lena28 ( 15 januar )

* Snart2 ( 23 januar )*

* Løven ( 03 januar )

* Mallu ( 17 januar)

* Grete71 ( 05 januar)*

*Chilli 24 ( 20 januar)

* MB ( 13 januar )

* Renate 79 ( 17 januar )

Dagens sitat :

Den som søker en venn uten feil, blir uten noen.

Tyrkisk ordtak

Er selfølgelig her enda.... har svømt litt idag og jeg må bare si det igjen. Det gjør underverker for bekkenet mitt.
Ellers er formen grei og jeg holder motet oppe om barn etter nyttår.
Klem

Er her jeg også[:D]. Har hatt en kjempe fin helg, sambo og jeg var ute å spiste å kosa oss i går. Fant ut at det kan være lenge til neste gang vi får sjansen til det[:D][:D].
Har hatt en del sviende smerter i magen i dag , men tror det er litt sårt nede i bekkenet om dagen. Nå sakl vi snart avgårde å shoppe litt.

Nå kan dere vel fortelle hvorfor noen av navnene er røde? *nysgjerrig*

Hei du.
De navnene som er røde er de som ikke har svart enda. De som er grønne er de som har vært inne og meldt seg.
Klem

Jeg er her.. såvidt.. har kasta opp siden i 3 tia i går natt[8|]

Passelig utslått, jah[X(]

prøver å drikke dau cola og vann, men det kommer bare opp igjen..

Hei, hvis du fremdeles er kvalm så kan du prøve med litt salt potetgull, det hjalp meg tidlig i svangerskapet når kvalmen var som værst...små bite potetgull og blåbærsaft...[:D][:D]
Slitsomt å holde på å kaste opp[:'(][:'(]

er her ja.... [:D] har hatt en kjempe fin dag m familie og venna...

Har prøvd potetgull, men får ikke ned noe særlig..

Nå er det stort sett halsbrann[8|]

hei og hopp. Still going strong;) Men har begynt å fått litt halsbrann om nettene....nesten så jeg må ha en pute til under hodet....

er her.....nesten helt sikkert til tirsdag:)da er det ny kontroll på blodtrykk....viss ikke noe spesiellt hender før....

har litt dårlig samvittighet og litt god samvittighet i dag, for jeg prøver å gjøre meg ferdig med det aller nødvendigste til jul....nå er det bare å sette fram nisser å legge på juleduker ijenn.....har sittet og kommandert resten av familien i dag til å vaske gulv og rydde, løpe trapper med ting og tang...vask sånn og sånn ikke sånn nei[&:][8D]tatt meg selv i å reise meg flere ganger, for jeg vil så gjerna ha gjort noe selv....men jeg må jo godta den flotte innsatsen de andre har gjort for meg idag.....

nå blir det som det blir....godt å tenke på at jeg er så ferdig som jeg kan bli, nesten[:)]tillfelle ny innleggelse på tirsdag!

kynnerene har ikke vært så inntense i dag....puhh...og har ikke sett tegn til noe slimpropp enda, viss jeg får se den da?har fortsatt stoooor tro på januar baby[:)]

skikkelig genialt dette med opprop, gøy å høre hvordan det er med dere andre....

Jeg er her men har 4 min mellom riene. Har vært på føden og har fått 1 cm åpning så jeg går nok ikke over nyttår.
Fikk valge om å være der inne eller reise hjem så jeg valgte hjem. Skulle ta et bad gikk riene/kynnerene over var det kynnere.
Har ikke gitt seg så ser ut rier [;)]

Søren....nå gjorde jeg det igjen...er forsein med å melde meg....men JODA jeg er her!!! skal være litt kjappere i morra![:)]

Oooi.. SPENNENDE!! Håper alt går bra Linni! Også håper jeg inderli at du har sladrevenn!! Lykke lykke til, håper du snart sitter med lille piken i armene dine[:)]

Back
Topp