Opprop 17 januar!

fruluna

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag [:D]

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Midt i norge (4 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# 87alenemamma (14 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (15 februar)

God morgen jenter!

Så flinke dere er til å melde dere da.. Ingen som begynner å merke noen antydning til fødsel heller? [:)]

er her jeg.... nei ingen antydninger enda... går og venter og venter på at noe skal skje jeg

Her er jeg og! Skal til jordmor idag! Lurer på om hodet har festa seg eller ikke.... Føles ikke som jeg nærmer meg noen fødsel ihvertfall.... selv om jeg har press nedover til tider samtidig som jeg har kynnere....!

Her er jeg også etter en irriterende dårlig natt igjen. Har så lyst at det skal skje noe!!!
Skal gå en lang tur etterpå. Driter i om det regner litt..

Ha en fin dag allesammen[:D]

Er her i dag også. Ingen tegn her. Veldig lite liv i forskjell til før men det håper jeg er normalt. Skal til jordmor i morgen så får vite mer da. Håper at hodet har festet seg nå. Rart å tenke på at februarbebiene har begynt å komme (Nallepu) [:D]

Her e eg!
Veit dåke ka? Idag har eg sett Ringenes Herre for første gang!!!!! Har aldri vore noko særlig flink til å gå på kino og sånn, så det blir lite. Men no har eg lånt alle tre filmane av svogeren min (+ ein heil haug andre filmer!). For no skal eg slappe av framover! Har faktisk eit problem; klarer ikkje ta livet med ro. Må alltid ha noko å gjere.... Sikkert etterdønninger etter at eg har hatt konstant dårlig samvittighet for hovedfaget, og at eg må jobbe med det... og så no plutselig treng eg ikkje ha det lenger!
Uff... typisk meg å berre mase i vei... Sorry viss eg kjeder dere! [:D]
Forresten! Ei venninne av meg fikk ein sønn idag! Stor og fin! Gratulere til ho!

å her er jeg.. ingen fødsel på gang her el.... Vært hos jormor i dag å alt var bare greit..

Gratulerer til veninna di som fikk en sønn[:)]
ORIGINAL: lilletrille

Her e eg!
Veit dåke ka? Idag har eg sett Ringenes Herre for første gang!!!!! Har aldri vore noko særlig flink til å gå på kino og sånn, så det blir lite. Men no har eg lånt alle tre filmane av svogeren min (+ ein heil haug andre filmer!). For no skal eg slappe av framover! Har faktisk eit problem; klarer ikkje ta livet med ro. Må alltid ha noko å gjere.... Sikkert etterdønninger etter at eg har hatt konstant dårlig samvittighet for hovedfaget, og at eg må jobbe med det... og så no plutselig treng eg ikkje ha det lenger!
Uff... typisk meg å berre mase i vei... Sorry viss eg kjeder dere! [:D]
Forresten! Ei venninne av meg fikk ein sønn idag! Stor og fin! Gratulere til ho!

Jeg er her også ennå.

Har ligget å spydd i natt og nesten i hele dag, begynner virkelig å bli lei den kvalmen og spyinga.

Back
Topp