Opprop 17. februar

Nildro

Glad i forumet
Jeg starter oppropet igjen, jeg...... Vi er her.
Nå begynner jeg bli LEI av å sove dårlig......[:(]

Og her er jeg....

her er jeg.trøtt i dag....

er her i dag jeg også formen er på bund!!!!Vondt i kors ryggen klarer nesten ikke og gå og er utrolig kvalm!!!!uff ikke behagelig nei!!!!!![:@]

Er her jeg også...

Still going strong....nuhvel, men jeg er nå fortsatt her

Jeg henger med i svingene fortsatt. Var hos jordmor på onsdag og jenta vår hadde faktisk ikke festet seg ennå. Så det drøyer nok litt... [:)]

Er her jeg også... Driver med husvask i dag jeg. Føler meg veldig flink, sjøl om det går litt tregt i svinga[:)]

Skal på kontroll på sykehuset på mandag, så gleder meg bare til helga er over jeg.... På mandag er jeg 39 uker etter menstermin også! Og 38+2 etter ul.termin... Hurra, snart kommer'n!![:D]

Her er jeg...
Var hos legen...hodet er festet og babyen vokser fint.. ligger 4 uker forran på symfyse målene[:)] Håper det betyr at han vil ut snart..

Er her!

Kommer ikke skikkelig i gang med noe som helst idag ... drøya det lenge før jeg stod opp og så har jeg sløva meg i badekaret [;)] Nå har jeg tenkt å begynne å fungere ... må jo det for snart er det helg! [:D]

Ha en fiiin dag! ...skal foresten på fest i kveld jeg [8|] grugleder meg ... [:-] men blir nok gøy!

Rekker opp hånda!!

Idag skal jeg på baby-shower som min gode venninne har stelt i stand.
Utrolig koselig! Gleder meg masse!

æ e å hær, å æ har på følelsn at æ kåmmer til å være hær i ALL evihet!!

Er her jeg også... Har hatt vond murring bak i ryggen i hele dag.. håper ikke det skjer noe før mandag.. [8|] 

er her jeg også..!

[8|] Er her.....

jeg er enda her [;)] hatt en del kynnere i dag... [8|] *håper* det er fremgang hihi

Jeg er her fremdeles, selv om det ikke er hver dag jeg er innom her å "Skjekker inn".

hei er her enda var på ullevål spesialist, gutten vår ligger i seteleie, legen mente det mest sannsynelige nå var at han ikke ville snu seg og at setefødsel ikke var så ille. Den gravide får tett oppfølgning med 2 leger tilstede ved fødselen. Forstår ikke hvorfor det skal være 2 leger tilstede hvis det ikke så farlig.Gruer meg sikkelig til å føde nå.Imorgen er det 4 uker igjen til termin 20mars.

Back
Topp