Opprop 17. april. 2006.

x1xangelica

Elsker forumet
Jeg får begynne idag også da [&:]
Jeg er her jeg, har tenkt å sitte her til laaaaaaaangt ut i mai jeg..
Er spent idag, var så mange som var igang med fødsel igår..
Blir spennende =)

e her enda.. har nu logge å vridd mæ lenge i sænga.. d e 9 minutt mellom hver rie, å dem vare ca 20 sek.. så detta gikk sakte[:'(] ska ringe til føden kl 10.. så nu ska æ rydde litt hjemme å pakke sykhusbaggen [:D] stresse ikke me nå her i gårn [:D] håpe nu at æ blir mamma i løpet av dagen[;)]

Jeg er her enda jeg og... Håper det blir en deilig dag!

Er nok også her enda [:D] men i morra er dagen ( håper jeg) har en følelse at ting er litt på gang. Men sikkert bare jeg lurer meg selv............

[:)]Tja,ser ikke ut til at dere blir kvitt meg..... Skal være gravid i hele evigheten jeg.......
Neida,det er jo greit da ,har bare hatt så vondt i ryggen de siste dagene ,og kynnere konstant. Blir så himla sliten! Så nå kan kroppen min ta pause frem til det virkelig skjer noe![:)]

er nok her jeg å men i går kveld var jeg sikker på jeg kom å bli å dra på sykehuset men neida roa litt ned utover kvelden å slutta helt klokka 7 på morgenen når jeg faktisk måtte opp med sander... [8|]

jeg er her jeg også [:D]

Titt titt! ingenting på gang her heller foreløpig!!!
Men det e greit, før vi har kjøpt Ringenes herre extended, og skal begynne å se ikveld! [:D] Svigers reise bort, så vi skal okkupere storskjermen og surroundanlegget deres, det blir så digg!!! weeee!

Jeg er også her, så det ble ikke noe påskebarn på oss!!

Er her eg og[:'(]

Me 2..... Vært litt små beskymra i dag... hatt masse tak i nesten regelmessig form... ble litt stresset for at det kunne være veer på gang her.... (tro det eller ei...) Men er lenger mellom vær gang nå så det er dabber av her!!! Skal da alltids holde ut til onsdagen!!!

Back
Topp