Opprop 16 februar!

fruluna

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: 

# Snapp (6 februar)  

# Lilletrille (12 februar) 

# Tone83 ( 16 februar)

# cloetta (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# Chakka (25 februar) 

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar)

Hei på dere!

Hvordan er formen om dagen? Bare går å venter og venter på gulla deres vil jeg tro? [;)]

Håper av hele mitt hjerte at det kommer en skikkelig boom inne her igjen nå, for jeg vet hvordan det er å gå å vente.... [:(]

Ha en superduper dag iallefall!!! Stor klem og masse fødestøv oversendes fra fruluna

Hei hei. Er her enda jeg. Og ser ikke ut til at jeg blir borte med det første enda......[:'(][:@][:@][:'(]

hallo!
nei en skikkelig baby boom hadde gjort seg idag
ny dag, og nye muligheter, lykke til alle sammen!

Jeg er også en februarmamma som går og venter, er 41+2 i dag, og venter mitt første barn - en liten gutt.  Gleder meg veldig til å treffe han, Nå 1 uke på overtid kjenner jeg at det er på tide han kommer.  Vil helst slippe å bli satt i gang.  Men dette styrer vi jo ikke alltid selv da:-)  Hver eneste dag er like spennende nå...

her er jeg[:D] fortsatt rund og god ikke tegn til fødsel enda ikke mere en det har vært siste uken med falske rier vondt i ryggen og mens murringer!!

heia.er her fortsatt........har prøvd alle tips og råd som finnes for å sette igang fødselen..men ingenting funker ..[:(][:(] huff,er lei nå jeg...[:(]

heia.. her er jeg:)
har den super energien idag, skulle tro jeg hadde en turbo i ræva.. hehe, har vasket og gjort skikkelig reint, vasket tøy, ommøblert gjesterommet, rydder i hver ebn krok.. hmm må nok snart sette meg, ikke bra for bekkenet detta.. ! men de raste snø fra taket isted. da forsvant parabolen ut a stilling.. så må nok smiske med mannen når han kommer hjem..
var foressten hos jordmora idag.. alt bra.. 2.5 kg vann på en uke, [:@][:@] blææ( sater på at de ikker fett , hehe)
men jordmora meinte at æ kom t å¨gå øver tiden, , livvmormunnen var litt mykere da, men ikkke nok!!
uups detta bkle litt langt!!
må til å gjøre noe igjenn.. ha en super dag da jenter[:)][:)][:D][;)]

Er her idag eg også. Sov fantastisk godt i natt! Håper det er tegn på at kroppen kviler ut før det blir veeeldig slitsomt! Men har enno ikkje skjedd noko idag. Er i vanvittig bra form sånn ellers også! Hm....

Er her enda, ja. Har termin imorgen, men slimproppen har enda ikke gått, og jeg føler ingen tegn til fødsel, så....[:@]

Ønsker at vi snart får se gullungene våre...[;)]

her er jeg [:D]

Jeg er også her.. [:D] sitter nå her med skikkelige mensmurringer, men tviler på at det er noe tegn på noe.. Har hatt sånn i 3-4 dager nå..[:-]

Back
Topp