Opprop 16. februar

Nildro

Glad i forumet
Jeg kan visst like gjerne starte oppropet nå.... Får ikke sove...
Våknet med mensmurringer og kynnere - det har roet seg nå, men trøttheten er som blåst......[:@]

Seinere i dag skal jeg unne meg skikkelig luksus - har bestilt time til å få pleiet både negler og føtter!! En velfortjent svangerskapsgave til meg selv! [:D]
(Mannen er ikke særlig keen på å klippe tåneglene mine - rar fyr... [;)])

Ha en fin dag, damer!

uff..skulle ønske jeg ikke var her enda, men joda....sitter her forran pcn[:@]
er på tide det skjer noe her snart nå asså..
kanskje dumt av meg å ønske detta,men vil på en måte merke litt kynnere jeg og, ikke hatt anntydning til noe jeg,aner ikke hvordan de føles ut heller!
tror jeg er litt unormal jeg,alle snakker om kynnere,og her sitter jeg da,som ikke aner noe om hvordan det er!

Hmm... Er her jeg og, men ikke hatt kynnere annet enn når jeg har bevega meg. Føler meg nesten litt utafor her jeg[8D]

Men like greit å slippe de. Spurte jordmor om de med mye kynnere "lettere" kunne få kynnere som gikk over i rier, men det hadde ingen sammenheng[:(] Så da kan de bare holde seg vekk!!

Jeg er her... kikker ut og det har jo nesten komnmet 20 cm snø i natt... ikke lett for meg å bevege meg ute da[:'(]
Er skikklig øm i magen, tror det er en inni der som har litt liten plass[:)]

Er her! [;)] Uten tegn på at noe som helst skal skje..

jepp.er her jeg også.jordmor kl 11.30 idag.mener junior har festet seg.... skal oppå moa å se etter noen marsmødre fra ålesund kl 10.30[:)]

Er her jeg også. Skal på kontroll hos legen kl. 11. Håper alt er like bra som før med lilleknøttet i magen. Ønsker meg at de siste ukene skal gå unna i en racerfart!!!!

jeg er også her[;)] lite nytt her i dag,bare venter å venter.[:'(]

Hei dere,
Er her enda jeg også.
Har hatt en time hos fysioterapaut på morgenkvisten, jeg hadde vanskelig med å våkne.

Misunner ikke dere som ikke får sove om natten, jeg lurer på om jeg har like bra sovehjerte om en mnd når bebisen har kommet... Jeg legger med stort sett kl +/- 12, og sover til kl 9-10, selvfølgelig avbrutt av noen turer på do...

ha en fin OL dag

Er her jeg også [:)] 

er her i dag og...........................................................[:o]

Skal være her noen uker til jeg...

er her jeg oxo idag skal jeg til jordmor håper det blir siste gang![;)][;)][;)]lykke til!!!!!!!!!!

æ e åsså hær [&:]

Er her jeg også [>:]

Er her jeg.. :P

Hei er her jeg også.

Jeg er her!
Og jeg har faktisk SOVET i natt! Kan ikke huske sist gang jeg klare å holde søvnen natten igjennom.
Så jeg er blid i dag [:D]

Er her jeg også.. Og håper å være noen dager til. Vil ikke føde når min kjære er i nordsjøen.. [8|]

Back
Topp