Opprop 15. mai

Nica

Elsker forumet
Juhu! Endelig var det min tur til å begynne. [:D] 
Jeg er her da som dere skjønner, men tror noe er på gang.(!?) [&:][8D][:)] 
Så hvor lenge jeg blir her i dag er usikkert, men håper jeg får se baby'n min i dag! [:D]
*Klem*

Er her...[:'(]æsj er så kvalm i dag...har eksamen snart[:'(]men etter denne er det heldigvis sommerferie[:)][:D] Og da skal jeg bare gå å ruge på babyen min![;)]

[&o]Er her i dag jeg også, 1 dag over termin dato. Skal til jordmor i dag og foreta en ny stripping, så da får vi se om det sparker i vei[:)]

jeg er her jeg......[:@][:@][:@][:@][:@]

Lykke til Nica, jeg venter i spenning i hele dag...

[:)]jeg og........

Er her fremedeles.. Ser ikke ut som om det kommer til å skje noe med det første heller.. 5 dager over termin...[:-]

Er her jeg også. [:D] Men med termindato 30 mai så var vel ikke det så rart.

5 dager over termin, og ingen tegn på at ting skal begynne og skje med det første heller....[:'(] Skal til kontroll hos legen i dag, så er ganske spent på både ka blodtrykket er og hva planen er videre....[8|]

Er her fremdeles. Skal til jordmor snart og håper inderlig hodet har festet seg nå. [:D]

er her ja... tror ikke den tørr å komme ut...

Jeg er her jeg og....4 dager over termin. Men skal til jordmor i dag- da blir det vel bestilt overtidsvurdering....

Er her jeg også. Skal til jordmor 18.mai, håper hun har festet seg da..Har funnet ut at det kanskje kan være lurt å ikke tenke FOR mye på termindatoen (som er om to uker), kan jo i værste fall være 4 uker igjen liksom [:'(] 

Er her jeg...

Ingen tegn på noenting som helst enda..

Jeg er her[&:]

Jeg er her ennå jeg oxo....jordmor skal hjelpe meg i gang som hun så fint sa det i dag på kontroll så da får vi bare se hva som skjer etter det[:D][:D][:D]

Er her jeg også.. frykter det kan være en god stund igjen enda..

Er her jeg og, vært på kk i natt til obs. da de synes det er lite fostervann.
Men kom ut igjenn i dag og blir lagt inn den 18 hvis ikke noe er hendt til da, ble strippet i dag.......ikke noe behagelig[:@]

Back
Topp