Opprop 15. februar!

Lisee

Elsker forumet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Snapp (6 februar)  

# Lilletrille (12 februar) 

# Tone83 ( 16 februar)

# cloetta (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# Chakka (25 februar) 

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar)

Jeg er på plass[&:] Merker at humøret er på bånn i dag![:@] (uten at jeg skal plage dere med det, da[;)]) Ingenting som har skjedd her nå heller, men tror jeg var oppe 5 ganger på do i natt... Også har beina mine titra i hele natt, har nesten ikke sovet.
Skal til jordmora igjen i dag, håper alt står bra til ellers[;)]

Jeg blir nok nødt til å overflyttes til mars-forum.....
Ingenting nytt her..[:(][:(][:(]

tror ikke jeg får noe vinter barn, ser ut som hun heller satser på sommeren

lykke til hos jordmor Lisee!

heihei[:)]
er her enda jeg oxo[8D]

ser at i dette selskapet skal jeg ikke klage håper det skjer noe snart og at dere får bøllene deres ut.. må ikke re opp ny seng hverdag der inne da kommer de jo aldri ut da jo[:D]

forøvrig er her jeg like rundt og god

hehe, louis2,du får sagt det, du!![:D][:D]
Det blir litt klaging. Beklager det.
Ikke mange som har kalt babyen jeg bærer på for bølle... Hehe!![:D][:D]

Er her enda jeg.... Ingenting skjedd.
Skulle tro ho hadde tenkt å vente med å komme til sommeren....[:'(]

her er jeg og[:D]

Har alltid tenkt på at en baby som skal komme i midten av februar vil bli et vinterbarn ja!!! Men om ikkje mange dagane så er den første vår-måneden her ja.... Hm.. og det er ikkje mykje vinter med pluss-grader og regn...
Viss det ikkje skjer noko så skal eg inn til kur og settast igang fred 24. feb. Eg spurte berre på spøk om babyen ville komme før 1. mars... Nei, det var ikkje sikkert!!! Hallooooo???? Greitt nok at det er få dager i denne feb-månaden, men det får no vere grenser!!!! Den måååå komme i februar!
Var til jordmor idag ja, alt står bra til med babyen. Alltid like godt å høyre fosterlyden! Idag dytta ho litt på magen, og då gikk pulsen opp for så å gå nedigjen etterpå. Heilt normalt! Moro å høyre! Men no har eg hørt nok! No vil eg sjå babyen min!!!! Ok, nok syting og klaging for idag! Sorry folkens at dåke måtte lese det....

Tuddelidu! [:D] nettopp vært hos legen.. ingenting nytt, bortsett fra at jeg har gått ned en halv kilo på en uke.. håper bare de kiloene har forsvunnet fra kroppen min og ikke bebi sin [:)] Legen sa ikke noe på det så.. Bare 11 dager igjen til termin!! [8D]

hei hei!
Jeg er her jeg også... Ingenting nytt.

Begynner å bli veeldig lenge siden vi har hørt noe fra Snapp nå. Hun har sikkert født for lengst! Noen som vet?[:)]

her er jeg også.. skal til jordmora imårra.. håper ting snart skjer..

Tjo hei, er her ennå jeg også.
Sovet godt og har en fin dag, bedre enn på lenge. SMIL

Back
Topp