Opprop 15 februar!

L24

Glad i forumet
Da kan jo jeg begynne... jeg er nå fortsatt her og har tenkt til å bli her i ca 2 uker til hehe[:D]

me 2.....

Still going strong!

Her!

Har en underlig magefølelse (bokstavelig talt..[;)]) på at noe kanskje er i ferd med å skje..... Mye kjennes veldig annerledes - hadde en lengre periode med kynnere og veeeeldig sårt skamben/bekken i går kveld og mensaktige vondter i magen i dag - men det er vel bare falsk alarm - sikkert bare bebis som graver seg ned i bekkenet....... [&:]

(Var hos jordmor i går - hun sa at bebis hadde hodet godt ned i bekkenet - det er jo i allefall et tegn på at hun forbereder seg på utgang!!!)

Ha en fin dag alle sammen - her på sørlandet er det grått og sludd..... triste greier

jaja  er her jeg også....[;)][;)][;)]gleder oss til Tea Louise vil komme ut!!!

Har falt litt ut av oppropet de siste dagene jeg, men jeg er fortsatt her jeg altså og vil nok være det i en mnd til ihvertfall......

Jeg er her, babyen min kommer ikke ut på leeeenge.. [8|]

æ e å hær å kåmmer væll til å være d i nån uke til...

Venter fremdeles i spenning jeg også [:)]

Er her jeg og[:)]

E hær æ å..
Fant ut vi hadd 31 daga igjen idag..... Etter termin

Så ventetiden er snart over nå.. Kjennes ut som den vil ut både titt og ofte, men det er nok bare innbildning fra mors side det...

Ha en fin torsdag alle sammen

Jeg er her!
Håper på å bli her til 28. hvertfall. Pappaen bor i Bergen og kommer den dagen, så frem til da er det mest praktisk at hun blir på innsiden [:D].
Skulle hun komme før, tror jeg nok han får fart på seg ja!!

*Adelin er ventet 7.mars*

jeg er her enda... og blir nok her en stund[:'(][:@][:'(]
var hos legen i går og hode var ikke festa enda, jeg mener slimproppen har gått og d kan komme mere ut mente hun.... så må vell bare smøre meg med tålmodighet. æsj..... ble så sinna at jeg gikk på kjøpesenteret og gikk masse i trapper i protest!!!! kjøpte meg bringebærkapsler og. nå er jeg så lei!!!!pokker`n å!!!

Jeg er her!

jeg er her[;)]

joda - vi er her - og blir nok her lenge enda...

Still going strong!!
Idag me vogna trygt plassert på rommet[;)]

Er her jeg også gitt... uff... synes denne tiden har gått så sinnsykt fort... føler ikke det er så lenge siden vi satt her innne og bare var uker på vei.... hehehe... Lykke til jenter!! hvem nå enn som kommer ført her!! [:D]
Har termin 1.mars!!

Back
Topp