Opprop 15 februar ❤️

Skjer ikke noe her heller. Men skal på overtidskontroll i morgen, så håper de setter meg igang da. Er veldig spent! :)

Skjer ikke noe her heller. Men skal på overtidskontroll i morgen, så håper de setter meg igang da. Er veldig spent! :)

Skal de ikke gjøre det da?
Jordmora mi sa hvertfall i dag at hvis ikke noe skjer innen fredag. Da er jeg 9 dager på overtid så begynte de prosessen med i gangsetting.
Spurte flere ganger om det ikke var bare sånn at de skulle vurdere det og at de ikke satt i gang i helger men de gjore det da ! Og hun har vært avdelingsleder på sykehuset på føden. Så regner med de setter deg i gang da?? Du er jo langt over nå?

Skal de ikke gjøre det da?
Jordmora mi sa hvertfall i dag at hvis ikke noe skjer innen fredag. Da er jeg 9 dager på overtid så begynte de prosessen med i gangsetting.
Spurte flere ganger om det ikke var bare sånn at de skulle vurdere det og at de ikke satt i gang i helger men de gjore det da ! Og hun har vært avdelingsleder på sykehuset på føden. Så regner med de setter deg i gang da?? Du er jo langt over nå?
I morgen er jeg 9 dager over, så håper virkelig de gjør det :D men jeg vet ikke og tørr ikke få forventningene for mye opp - vil ikke bli skuffa.

Venter fortsatt, med termin i dag, og liiiiiitt murringer i dag så har jeg et aldri så lite håp :-)

Ingenting her annet enn masse menssmerter og kynnere.. Men jeg har jo fortsatt en uke til termin da :)

Like gravid, termin i dag. Håper jeg slipper å møte på overtidskontrollen på sykehuset ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt små murringer. Men ingenting spesilet. Skal til jm i morgen. Håper jeg er litt moden slik at hun kan strippe. Termin på onsdag.

Har endelig begynt å pakke fødebaggen.

Venter fortsatt! Termin 24.! Har mye kynnere, menssmerter og løs mage. Men tror likevel det blir overtid denne gang også..

Back
Topp