Opprop 15 februar ❤️

Helvetes natt med masse tullerier her!
Jordmor nå! Da skal se ett stykk slitent gravid menneske !! :p

Men rekker fortsatt opp hånda! Er her jeg :)

Forever and always! Jordmor klokka ti, ikke at hun får gjort noe fra eller til. :p

Rekker opp hånden. Ikke noe tegn på at det skal skje noe i nærmeste fremtid her.

Neida, er her jeg. Hatt ei fæl natt med minimalt med søvn. Presset på blæra har bare blitt verre. Et konstant trykk og det er vondt :( har holdt en knapp på 15 helt siden jeg ble gravid, men det ser dårlig ut... Samtidig har følelsen sagt mellom 15. og 25, men det er jo 10 dager... Og med min flaks blir det ingen av de! Er så sliten og lei nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...

Lillebror er fortsatt innabords! Ingen avtaler eller store planer i dag, så ser frem til rolig og avslappende hjemmedag, med sofasliting og dagtid-TV på programmet bl.a. Hurra :)

Like gravid i dag også!:) for å få de 2 siste ukene til å gå litt fort så får jeg prøve å finne på noe i den grad jeg orker. Blir en liten tur på senteret i dag :)

Skjer ikke stort her, utenom murringer, ubehag og løs mage :p:cool:

Er her fortsatt jeg og! Selv om jeg stadig vekk drømmer om at fødselen begynner og våkner og tror jeg er sanndrømt. Men neida, må nok være tålmodig litt til :) I dag blir en ren avslappingsdag. Ligger fortsatt i senga, snart opp og spise frokost og strikke og se på tv :)

Last edited:
Begynte smått i går trodde æ. Og på morgenen. Men roer sæ litt igjen. Og gått på og vært kvalm. Men dem tar seg opp i styrke. Kjempe irriterne

Enda her. Masse kynnere og løs mage, men ingenting annet. Termin idag.

Er her jeg! Sliten etter en natt med fryktelig maserier. Legesjekk i dag. Men blir sikkert her en stund til :(

Back
Topp